  • Data: 2011-04-13 18:19:43
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-13 13:13, frank drebin pisze:

    > bądźmy szczerzy, takie instrukcje są dla amerykanów.

    LOL - jak widać nie tylko i jakoś Amerykanie niekoniecznie są
    uosobieniem głupoty.

    > Normalny inteligentny człowiek wyciąga po prostu sprzęt z opakowania i
    > użytkuje.

    Co widać nawet pod wątku. Sami normalni i inteligentni ludzie :)

    > Mówię oczywiście o sprzęcie domowego użytku.

    Pierdu, pierdu. Osobiście opiekłem od góry w mikrofali pojemnik
    z gulaszem wyjęty z zamrażarki. Upiekłem skutecznie - przetopiłem
    na wylot. Nooo - ikona mi się skojarzyła z rozmrażaniem, a była
    to opcja mikro+opiekacz. Tak, oczywiście jestem blondynką...

    > Na dodatek, typowy człowiek wiedziony ciekawością od razu uruchamia taki
    > powiedzmy fon a potem bierze instrukcję.

    To już jego problem. Osobiście bardzo często jednak zerkam choć
    pobieżnie na instrukcję czy nie ma jakichś ciekawostek.

    > Jeżeli cwany operator ustawi jakiś autoupdate przy pierwszym włączeniu
    > telefonu to ZU zesra się przy pierwszej fakturze a opek tylko rączki
    > zatrze uśmiechnięty. To na tym ma polegać?

    A który tak robi bez ostrzeżenia? I to na 1,5GB w dwa dni?

    > W zwykłej Nokii 5530 system kilka razy się zapyta o to samo, czy chcę to
    > i owo i że to może skutkować naliczaniem kosztów.

    Podaj w takim razie aplikacje, które takich pytań nie zadają. Ostatnio
    Xperia X10/X8 (podejrzewam, że wszystkie z Androidem) - zasadniczo
    wszystko co chce coś od Internetu to pyta i do tego SE zrobił tak
    ładnie, że można zablokować łączenie się aplikacji, ale MMS czy
    inne typowo telefoniczne cuda działają.

    > Napisz z ręką na sercu, czy ty zaczynasz przygodę z nowym fonem od
    > instrukcji?

    No, telefon nawet domyślnie ją uruchamia i pokazuje...