  • Data: 2011-04-12 13:47:21
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał:

    > Po to są ustawienia, żeby je ustawiać
    > dla własnych potrzeb. Jeżeli będę chciał sprawdzać dostępnośc aktualizacji
    > to sobię ustawię sprawdzanie! Ale nie chcę, żeby za mnie robił to wcześniej
    > gość z Orange!

    Dlatego instrukcja jest dla ludzi myślących, a nie pieniaczy.
    Zanim się zacznie używać cokolwiek warto popatrzeć właśnie w ustawienia
    internetowe i jego pochodne, jak aktualizacje i inne zaplanowane działania,
    które występują po instalowaniu programów przez mało rozgarniętych. Mało się
    pisało o iPhonach, Androidach, że same się łączą? Nie nauczyłeś się jeszcze żeby
    samemu sprawdzić? Inni też nie? No to macie ból. A gościa z Orange mam gdzieś,
    skoro użytkownik sierota i nie umie sobie skonfigurować pod siebie telefonu.

    Tradycyjnie ... coś jeszcze?