  • Data: 2011-04-12 16:59:53
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-12 18:47, ikaros30 pisze:

    > No super! Jakoś przy poprzednich telefonach nie musiałem o tym pamiętać i
    > Orange w bambuko mnie nie robił! Ktoś tam wcześniej w tym wątku poradził mi
    > wprowadzić ustawienia fabryczne. Spróbowałem tak i sprawdzanie aktualizacji
    > było WYŁĄCZONE!!! Czyli kto według Ciebie włączył je przed sprzedaniem mi
    > telefonu?

    To, że Orange robi w bambuko to ja o tym wiem. Orange i LG mnie zrobili
    w bambuko, ale zeszło mi z abonamentu i w porę się pokapowałam, więc
    szybko zablokowałam tę usługę.
    Po otrzymaniu z serwisu LG w Mławie miałam nową ikonkę o nazwie
    Internet. Zmienili w telefonie oprogramowanie. Oczywiście dla
    przetestowania otworzyłam pierwszą lepszą stronę (czcionka mała jak na
    moje oczy, a cyngli nie założyłam) jaka mi była podstawiona i leciały
    różne filmiki. Jakość była extra, ale to porno. Za internet mi zeszło
    grosze z 5 zł. które miałam na kocie, ale za tę stronkę to poleciał
    prawie cały mój abonament. Od tamtej pory to już ani razu ikonki
    Internet nie otworzyłam i dalej jako przeglądarki używam Operę Mini.

    --
    animka