  • Data: 2011-04-11 21:30:40
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: quwert <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 02:26:14 +0200, PanAdol napisał(a):

    > Rozmawiajac z Panem z BOK ustaltilismy ze w billingach faktycznie pojawil
    > sie transfer ponad 1.5gb w 2 dni co przy jeszcze obowiazujacej starej umowie
    > 25gr za 50kb ! dalo taka sume...

    dlaczego starej umowie
    nowy telefon nowa umowa, może tu się można czepnąć
    Ponadto orange ma problemy z włączaniem pakietów danych
    przy jednoczesnej zmianie typu/rodzaju abo
    przerabiałem to dwukrotnie
    w 2005 zablokowali wychodzące po przekroczeniu 1500 zł
    bo im się nie włączył jakiś pakiet danych reklamacje trwały pól roku
    drugim razem sam dzwoniłem z reklamacją też przy podpisywaniu aneksu.

    Telefon prawdopodobnie jest rebranding-owany (czy jak to się pisze)
    i być może właśnie oprogramowanie orange ponosi "winę" za transfer