    Date: Sun, 23 Feb 2014 21:29:54 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: duże pojemności

    W dniu 23.02.2014 19:06, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    >
    > Ale po co tak kombinować, skoro możesz kupić to:
    > http://www.amazon.com/Black-Decker-Low-Profile-Jump-
    Starter/dp/B001F1U5D0/
    > albo to:
    > http://www.amazon.com/gp/product/B004EIDD2Q/
    daj spokój. My tu żyjemy w świecie gdzie 10 letni diesel z pół milionem
    kilometrów to przeciętne dobre auto. Połowa takich aut marnie odpala, a
    naprawić niebardzo jest co, bo trzeba by poprawić kompresje, ciśnienie
    paliwa, wtryski, a nie rozrusznik i akumulator. Padają zimą, więc jeśli
    jeden z parametrów da się poprawić, będzie lepiej, a Polacy za to
    zapłacą chętniej niż za nic nie wartą poradę mechanika z testerem
    diagnostycznym z ebaya. Akumulatorkiem 17ah to można sobie matiza
    odpalić nie dwulitrowego klekota.
    Moje auto po wymianie rozrusznika w miarę zaczęło palić, ale i tak na
    początku kręcenia rozrusznikiem napięcie spada poniżej 10 V. Tu widzę
    możliwość poprawy parametrów przez zastosowanie takich kondensatorów.
    ToMasz