  • Data: 2014-02-25 19:56:48
    Temat: Re: duże pojemności
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Aku kwasowy ma tych cykli 300 ale czy to są cykle rozruchowe,
    > czyli dla w-pełni naładowanego kilkusekundowe płytkie rozładowanie czy
    > cykli głębokiego rozładowania/naładowania jakie np. ma aku w wiertarce?

    Przypuszczam że zasada ta sama, w końcu do zera nie mogą być dojone bo
    to aku rozruchowe a nie głębokiego rozładowania, jeśli starczą np na 5
    lat (optymistyczne założenie) to wychodzi mi że dziennie wykonuje 0.16
    cyklu. Opcja z supercapami podoba mi się szczególnie ze względu na
    odporność na rozładowanie do zera, aku ołowiowy poszedłby na złom.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html