eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyduster???Re: duster???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: duster???
    Date: Tue, 17 Sep 2013 17:21:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <l19s1n$f5f$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@g...com>
    <5236a70a$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <l16o16$ipj$1@node2.news.atman.pl>
    <5237f289$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1379431287 15535 46.21.210.209 (17 Sep 2013 15:21:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Sep 2013 15:21:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <5237f289$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504966
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-09-17 08:11, Użytkownik Mirek Ptak napisał:

    >> Bo do podobnych zastosowań stal ocynkowana jest sprzedawana cieńsza
    >> niż ta nieocynkowana co wpływa na cenę. Tyle że jak ocynk padnie
    >> to rdza zje taką blachę szybciej niż zwykłą.
    >
    > Pisałem o blasze tej samej grubości.
    > Po prostu huty cynkują już te blachy z automatu (różnymi metodami) i
    > żeby kupić nieocynkowaną to się trzeba natrudzić i zapłacić więcej :)

    Pisałeś, ale nie masz racji że stosują taką samą tylko z ocynkiem.
    Czasy kiedy księgowi nie uczestniczyli w projektowaniu pojazdów
    skończyły się już dawno.
    Dzięki tym księgowym pojazdy mamy tańsze ale też sporo gorsze.
    W przypadku karoserii księgowi walczyli aby ta ocynkowana blacha
    nie podniosła za bardzo kosztów więc najpierw eksperymentowali z
    ocynkiem jednostronnym aby w końcu zaoszczędzić na blasze stosując
    cieńszą niż kiedyś. Karoseria nie bita wytrzymałość na rdzę ma
    podobna lub nawet większą od nie ocynkowanej, ale każda naprawa
    po stłuczce oznacza że w pewnych miejscach ocynku już niema
    a wytrzymałość o odporność jest mniejsza poprzez mniejszą grubość.
    Jak do tego doliczysz oszczędności huty w kładzeniu tego ocynku
    to nie jest takie pewne czy te nowe auta wytrzymają więcej.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: