-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: duster???
Date: Tue, 17 Sep 2013 17:21:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <l19s1n$f5f$1@node1.news.atman.pl>
References: <1...@g...com>
<5236a70a$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
<l16o16$ipj$1@node2.news.atman.pl>
<5237f289$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1379431287 15535 46.21.210.209 (17 Sep 2013 15:21:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Sep 2013 15:21:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
In-Reply-To: <5237f289$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504966
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-09-17 08:11, Użytkownik Mirek Ptak napisał:
>> Bo do podobnych zastosowań stal ocynkowana jest sprzedawana cieńsza
>> niż ta nieocynkowana co wpływa na cenę. Tyle że jak ocynk padnie
>> to rdza zje taką blachę szybciej niż zwykłą.
>
> Pisałem o blasze tej samej grubości.
> Po prostu huty cynkują już te blachy z automatu (różnymi metodami) i
> żeby kupić nieocynkowaną to się trzeba natrudzić i zapłacić więcej :)
Pisałeś, ale nie masz racji że stosują taką samą tylko z ocynkiem.
Czasy kiedy księgowi nie uczestniczyli w projektowaniu pojazdów
skończyły się już dawno.
Dzięki tym księgowym pojazdy mamy tańsze ale też sporo gorsze.
W przypadku karoserii księgowi walczyli aby ta ocynkowana blacha
nie podniosła za bardzo kosztów więc najpierw eksperymentowali z
ocynkiem jednostronnym aby w końcu zaoszczędzić na blasze stosując
cieńszą niż kiedyś. Karoseria nie bita wytrzymałość na rdzę ma
podobna lub nawet większą od nie ocynkowanej, ale każda naprawa
po stłuczce oznacza że w pewnych miejscach ocynku już niema
a wytrzymałość o odporność jest mniejsza poprzez mniejszą grubość.
Jak do tego doliczysz oszczędności huty w kładzeniu tego ocynku
to nie jest takie pewne czy te nowe auta wytrzymają więcej.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.13 14:51 k...@o...pl
- 18.09.13 16:21 Helios
- 18.09.13 17:28 Cavallino
- 18.09.13 17:44 Helios
- 18.09.13 18:30 Cavallino
- 24.09.13 09:27 Marek
- 24.09.13 16:53 Cavallino
- 24.09.13 17:33 Marek
- 24.09.13 18:16 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=