-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: duster???
Date: Tue, 17 Sep 2013 17:21:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <l19s1n$f5f$1@node1.news.atman.pl>
References: <1...@g...com>
<5236a70a$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
<l16o16$ipj$1@node2.news.atman.pl>
<5237f289$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1379431287 15535 46.21.210.209 (17 Sep 2013 15:21:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Sep 2013 15:21:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
In-Reply-To: <5237f289$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504966
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-09-17 08:11, Użytkownik Mirek Ptak napisał:
>> Bo do podobnych zastosowań stal ocynkowana jest sprzedawana cieńsza
>> niż ta nieocynkowana co wpływa na cenę. Tyle że jak ocynk padnie
>> to rdza zje taką blachę szybciej niż zwykłą.
>
> Pisałem o blasze tej samej grubości.
> Po prostu huty cynkują już te blachy z automatu (różnymi metodami) i
> żeby kupić nieocynkowaną to się trzeba natrudzić i zapłacić więcej :)
Pisałeś, ale nie masz racji że stosują taką samą tylko z ocynkiem.
Czasy kiedy księgowi nie uczestniczyli w projektowaniu pojazdów
skończyły się już dawno.
Dzięki tym księgowym pojazdy mamy tańsze ale też sporo gorsze.
W przypadku karoserii księgowi walczyli aby ta ocynkowana blacha
nie podniosła za bardzo kosztów więc najpierw eksperymentowali z
ocynkiem jednostronnym aby w końcu zaoszczędzić na blasze stosując
cieńszą niż kiedyś. Karoseria nie bita wytrzymałość na rdzę ma
podobna lub nawet większą od nie ocynkowanej, ale każda naprawa
po stłuczce oznacza że w pewnych miejscach ocynku już niema
a wytrzymałość o odporność jest mniejsza poprzez mniejszą grubość.
Jak do tego doliczysz oszczędności huty w kładzeniu tego ocynku
to nie jest takie pewne czy te nowe auta wytrzymają więcej.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.13 14:51 k...@o...pl
- 18.09.13 16:21 Helios
- 18.09.13 17:28 Cavallino
- 18.09.13 17:44 Helios
- 18.09.13 18:30 Cavallino
- 24.09.13 09:27 Marek
- 24.09.13 16:53 Cavallino
- 24.09.13 17:33 Marek
- 24.09.13 18:16 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=