  • Data: 2013-09-14 20:32:58
    Temat: Re: duster???
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-14 19:30, Helios pisze:

    > turbo benzyna tylko że to jest 1.2 TCE 115KM (chyba)

    Tak: 1,2, 115 KM. Ciekaw jestem, jaka w praktyce jest różnica pomiędzy
    "starym" 1,6ccm=105KM a owym "nowym"(?) 1,2ccm=115KM (oczywiście oprócz
    ceny, teoretycznie mniejszego spalania i owych +10 KM z turbosprężarką).
    Ciekaw jestem żywotności tego nowego silnika (i czy rzeczywiście jest
    nowy), kosztów eksploatacji, awaryjności itp. Na dacia.pl ono pisze i
    pokazuje, że to jest "nowa generacja":
    http://www.dacia.pl/gama-dacii/dacia-lodgy/silniki/ . Co mnie nieco
    niepokoi, skoro zaletą Dacii było właśnie poleganie na starszych, ale
    sprawdzonych rozwiązaniach. Np. dotychczasowy Logan (MCV) to bodajże
    Megane z lat 90. Bez bajerów, ale za to solidny, nie wyżyłowany, a
    przede wszystkim prosty w obsłudze i tani w serwisie.
    pwz