  • Data: 2014-08-05 14:21:35
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:53e0bff5$0$2360$65785112@news.neostrada.pl...
    > No i jest to dobry pomysł z zakupem telefonu z systemem dwu kart SIM. Ale
    > po co przepłacać za sprzęt z modemem do obsługi LTE? Po,co w ogóle komu
    > LTE w telefonie, do płynnego oglądania filmów full hd?

    Nie, nie do filmów... Przy LTE wszystko działa sprawniej, www się
    szybciej ładują, wyszukiwarka googli szybciej podpowiada słowa do
    szukania, navigacja szybciej podpowiada nazwy ulic, miast itp...
    Rónież szybciej działają serwisy online które prezentują różne
    menusy z obrazkami, listy katalogów itp...
    Jak masz stary biedafon z jakimś starym, niedołężnym Androidem
    co to nie miał aktualizacji od 3-4 lat to wtedy 3G czy LTE - nie ma
    to pewnie różnicy... Ale nowy system, szybki procesor a różnicę
    z LTE zauważysz wyraźną.
    Mówię z doświadczenia własnego: po używaniu iPhone4 (3G) ponad
    2 lata zrobiłem upgrade do iPhone5 (LTE) półtora roku temu...
    Używałem go miesiąc potem przypadkowo utopiłem w wiaderku
    słonej wody przygotowanej do czyszczenia morskiego akwarium.
    Musiałem wróćić do starego iPhone4 i powiem Ci, czułem różnicę
    większą niż po przesiadce z iPhone4 do iPhone5 - człowiek szybko
    bardzo przyzwyczaja się do szybkiego internetu i potem jest jak
    z przesiadką z mercedesa do toyoty ;-)

    > Druga sprawa, zamiast kupować router i jeszcze jedna dodatkową kartę
    > prepaid, spokojnie możesz ustawić w telefonie jedną z tych kart Play do
    > obsługi internetu, dużo tańszy transfer, a i spokojnie, za normalna cenę
    > można rozmawiać i wysyłać wiadomości w sieci GSM.

    Może chce aby routera w domu używali domownicy jak jego nie ma
    w domu z telefonem? Dlatego chce osobną kartę? Nie wiem...