  • Data: 2014-08-05 15:09:23
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-05 14:21, Pszemol pisze:
> [...]
    > to pewnie różnicy... Ale nowy system, szybki procesor a różnicę
    > z LTE zauważysz wyraźną.
    > Mówię z doświadczenia własnego: po używaniu iPhone4 (3G) ponad
    > 2 lata zrobiłem upgrade do iPhone5 (LTE) półtora roku temu...
    > Używałem go miesiąc potem przypadkowo utopiłem w wiaderku
    > słonej wody przygotowanej do czyszczenia morskiego akwarium.
    > Musiałem wróćić do starego iPhone4 i powiem Ci, czułem różnicę
    > większą niż po przesiadce z iPhone4 do iPhone5 - człowiek szybko
    > bardzo przyzwyczaja się do szybkiego internetu i potem jest jak

    Nie różnicowałem osobiście, ale zdrowy rozsądek mi podpowiada że przy
    używaniu HSDPA+ kontra LTE jeżeli są jakieś opóźnienia przy normalnym
    używaniu netu to przyczyna leży nie po szybkości łącza a opóźnieniach
    sprzętowych. A poza tym z góry przyjmujemy że LTE będzie chodzić zawsze
    z pełną mocą, a doświadczenie uczy że nie ma czegoś takiego.. Już sam
    dostawca nie gwarantuje dolnego limitu prędkości łącza.
    Podsumowując - z mojego punktu widzenia nie warto wykladać ekstra kasy
    na modem LTE w telefonie.

    Taka Camry via 3 litry pojemności to zupełnie przyzwoity wóz, zwłaszcza
    w porównaniu z "kukuruźnikiami" typu merc A,B, czy nawet C klasse...

    > Może chce aby routera w domu używali domownicy jak jego nie ma
    > w domu z telefonem? Dlatego chce osobną kartę? Nie wiem...

    Mowa była tylko o telefonie. O jego osobistych telefonie. Przecież gdy
    zostawi router i kartę w domu to on sam poza domem nie będzie miał
    dostępu do netu..