  • Data: 2010-11-03 11:18:46
    Temat: Re: ducato/boxer/jumper - a inne?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Nov 2010 11:12:50 +0100, "Michal Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

    >ale one wszystkie maja taka sama bude czy wyposazenie i silniki tez?

    ja szukałem dowolnego z "trojaczków" z silnikiem 1,9TDI. Nie wiem, jak
    wiele jest różnic, ale ten silnik pochodzi z VW (115 lub 130KM) i
    montowany był we wszystkich trzech. Reszta już nie była dla mnie taka
    istotna, przyznam się, ale wiem, że wymienne są na pewno fotele, felgi
    5x112mm (choć ford chyba ostatnio przeszedł na 5x108).
    BTW: mam alhambrę 130KM z 2004.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski