  • 1. Data: 2010-03-03 13:12:00
    Temat: dual sim - opinie o myphone
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    szukam telefonu dual sim - nie chce 2 cegieł

    czy myphone jest w miarę ok?

    myślę o:
    myPhone 8920 MARK

    czy ktoś używa/używał tych telefonów?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2010-03-03 17:16:25
    Temat: Re: dual sim - opinie o myphone
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 3 marzec (środa),
    znalazłem donos TW *icek2*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Witam,
    >
    > szukam telefonu dual sim - nie chce 2 cegieł

> [...]

    Mam i używałem Myphone 6650.
    Zalety:
    Lekki, cienki, jeden w kieszeni, dobra obsługa wyboru z której karty
    dzwonić/pisać, dobry dźwięk przychodzący, brak zastrzeżeń z drugiej strony
    o moim dźwięku, dość głośne dzwonki, mozliwość ustawienia innego dzwonka
    przychodzącego zależnie od karty na którą przychodzi połączenie, radio
    działające w miarę sensownie.

    Wady:
    Brak javy, brak T9, brak polskiego słownika w trakcie wpsywania terminów w
    kalendarzu. Pomyłka jeśli chodzi o obsługę kalendarza - terminarz nie
    działa, małe możliwości jeśli chodzi o personalizację dzwonków do
    poszczególnych kontaktów, o braku słownika T9 już pisałem? Wysłanie
    sensownego zdjęcia MMS-em graniczy z cudem.

    Więcej grzechów nie pamiętam, natomiast jak to wyglada w 8920 nie wiem, ale
    widząc jego specyfikację spodziewam sie tego samego.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 3. Data: 2010-03-03 17:18:55
    Od: "onet" <m...@o...pl>

    Wlasnie kupilem 8920 MARK TV (bo ma radio).

    + ładna obudowa :-)
    + dwie karty dzialaja b.dobrze
    + mozna uruchomic opere mini (Java)
    + dziala WiFi i BT

    - niska jakosc rozmow
    - czulosc radia i TV - makabra
    - nieintuicyjne menu
    - aparat foto 2M o jakości 0,3M

    + Door-to-Door na 2 lata

    Pozdrawiam JJ

  • 4. Data: 2010-03-03 19:10:18
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > szukam telefonu dual sim - nie chce 2 cegieł
    >
    > czy myphone jest w miarę ok?

    Uszanowanie

    MyPhone 8870 TEO - prawie genialny PROSTY telefon do dzwonienia i
    SMSowania z bardzo długim czasem czuwania i małym SAR.
    http://myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabid/69
    /cn/ViewPhone/model/myPhone8870%20TEO/pid/36/Default
    .aspx

    --
    awiesiek

  • 5. Data: 2010-03-03 22:49:54
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    news.neostrada.pl wrote:

    > MyPhone 8870 TEO - prawie genialny PROSTY telefon do dzwonienia i
    > SMSowania z bardzo długim czasem czuwania i małym SAR.

    A jak bliżej określić ten "bardzo długi czas czuwania"? Bo w przypadku 18.
    dni dla 8920 support stwierdził, że to czas pracy bez kart SIM, co raczej
    rzadko komu się przydaje.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/
    sprzedam Pentax K200D: http://allegro.pl/show_item.php?item=933420734

  • 6. Data: 2010-03-04 06:05:23
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    jerzy szczudlowski pisze:

    > A jak bliżej określić ten "bardzo długi czas czuwania"? Bo w przypadku 18.
    > dni dla 8920 support stwierdził, że to czas pracy bez kart SIM, co raczej
    > rzadko komu się przydaje.

    a 8920 ile czasu Ci trzyma? z bluetooth czy bez bluetooth włączonego?

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2010-03-04 06:48:33
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "jerzy szczudlowski" <j...@j...net.pI> napisał w wiadomości
    > A jak bliżej określić ten "bardzo długi czas czuwania"? Bo w przypadku 18.
    > dni dla 8920 support stwierdził, że to czas pracy bez kart SIM, co raczej
    > rzadko komu się przydaje.

    Uszanowanie

    Czuwanie na 2 kartach SIM ,+ niedużo dzwonienia ,
    na pierwszy raz naładowanej baterii - tydzień ,
    właczenie gierki BALANCE BALL , przejście 50 poziomów i
    bateria rozładowana :-) .

    --
    awiesiek

  • 8. Data: 2010-03-04 08:26:34
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    awiesiek pisze:
> [...]
    > na pierwszy raz naładowanej baterii - tydzień ,
    > właczenie gierki BALANCE BALL , przejście 50 poziomów i

    ale która 8920 czy 8870 czy moze jeszcze inna sztuka ? :)

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2010-03-04 14:28:20
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    > ale która 8920 czy 8870 czy moze jeszcze inna sztuka ? :)

    Uszanowanie

    W moim przypadku 8870 TEO

    --
    awiesiek

  • 10. Data: 2010-03-04 19:12:57
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    icek2 wrote:

    > a 8920 ile czasu Ci trzyma? z bluetooth czy bez bluetooth włączonego?

    Niestety nie posiadam.