  • 11. Data: 2010-03-05 09:26:50
    Temat: Re: dual sim - opinie o myphone
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    awiesiek wrote:
    > W moim przypadku 8870 TEO

    A jak jest z jakością rozmów i zasięgiem?

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/
    sprzedam Pentax K200D: http://allegro.pl/show_item.php?item=933420734

  • 12. Data: 2010-03-06 06:10:37
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    a co powiecie o:

    w nowej ofercie playa, w cenie podobnej do myphone

    Samsung D980 Duoz

    ?

    ktoś miał/ma używa?

    --
    pozdros
    icek

  • 13. Data: 2010-03-09 18:46:38
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >a co powiecie o:
    >
    > w nowej ofercie playa, w cenie podobnej do myphone
    >
    > Samsung D980 Duoz
    >
    > ?
    >
    > ktoś miał/ma używa?
    >
    > --
    > pozdros
    > icek
    Ja kupiłem Myphone (dual), 3 razy w naprawie. Do końca zycia bendę pamietał
    !
    Potem kupiłem Samsunga (też dual) i od roku cieszę się!
    Rylen