  • 1. Data: 2010-12-03 14:15:51
    Temat: drukarka HP5L i pamieć
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    mam taka drukarkę która dobrze pracuje ale przydała by sie pamięć . Pamięć
    typy DRAM 8 MB, jest to kostka ze slotem podobnym do PCIMCIA . Mam taka 16MB
    ale drukarka zgłasza błąd
    1- nie ma ktoś czegoś takiego w zbiorach
    2- czy nie można tej mojej zmodyfikować ?

  • 2. Data: 2010-12-06 11:13:16
    Temat: Re: drukarka HP5L i pamieć
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > mam taka drukarkę która dobrze pracuje ale przydała by sie pamięć . Pamięć
    > typy DRAM 8 MB, jest to kostka ze slotem podobnym do PCIMCIA .

    na allegro patrzyłeś?
    jakiś rok temu kupiłem pamięć do HP6P - sprzet z podobnego okresu
    więc do 5L tez powienieś się jeszcze znaleźć...

    a może na emeryture ją odeslij i kup coś szybszego i tańszego?
    tonery do tego to chyba majątek (per 1 page)...

  • 3. Data: 2010-12-06 18:31:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-06 12:13, qlphon wrote:
    > tonery do tego to chyba majątek (per 1 page)...

    Za to uzupełniacze trywialne w użyciu a walek swiatłoczuły wytrzymuje ze
    dwa napełnienia.

  • 4. Data: 2010-12-07 08:24:22
    Temat: Re: drukarka HP5L i pamieć [OT]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Za to uzupełniacze trywialne w użyciu a walek swiatłoczuły wytrzymuje ze
    > dwa napełnienia.

    tylko po co... no chyba że ktoś to lubi...

  • 5. Data: 2010-12-07 17:33:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-07 09:24, qlphon wrote:
    > tylko po co... no chyba że ktoś to lubi...

    Akurat tonery do 5L i podobnych z HP znakomicie nadają się do
    termotransferu. W przeciwieństwie do nowych drukarek.

  • 6. Data: 2010-12-07 18:40:53
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Akurat tonery do 5L i podobnych z HP znakomicie nadają się do
    > termotransferu. W przeciwieństwie do nowych drukarek.

    Potwierdzam ale pod warunkiem że toner oryginalny. Przynajmniej ja tak
    swierdziłem. Mam jeden oryginalny którym wydrukowalem raptem kilkanaście
    stron oraz dwa już regenerowane. Regenerowane na papierze drukują OK ale na
    folii do termotransferu już się nie nadają. Nie ważne czy wybiorę najwyższą
    czy najniższą gęstość wydruku jest tak samo blady wydruk bez zmian.
    Więc regenerowane normalnie używam na codzień do wydruków papierowych a
    oryginał tylko do termotransferu. Miodzio.

    Marek