  • Data: 2015-05-06 01:08:57
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 06:06:20 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Jaka chemia? To te fotki się jeszcze wywołuje tradycyjnie?
    > Myślałem że już dziś wszystko się drukuje drukarkami...

    No i myliłeś się w 100%. Obie oferty to jest papier światłoczuły wywoływany
    chemicznie. Z resztą fototransfer suchy jest znacznie droższy. Dlatego
    termosublimacji na ogół używa się tylko tam gdzie koszt odbitki jest pomijalny.

    > I jakoś nie chce mi się wierzyć że firma wysyłkowa,
    > operująca w ilościach zamówień napływających z całej
    > Polski w trybie automatycznym będzie mieć koszty
    > własne rzędu 22 gr / odbitkę. Raczej 2,2gr...

    Uważasz że taka firma dostanie papier za free ? Że nie muszą doliczać do ceny kosztów
    wysyłki ? Ja rozumiem że zapewne nie zatrudniają tylu ludzi do obsługi maszyn co
    normalny lab, wszystko jadą na autokorekcie i obcinają do formatu jak leci, ale te 22
    grosze to jest koszt papieru ( Fuji Crystal), chemii regenerującej i prądu zżeranego
    przez printer. Na tym po prostu nie da się zaoszczędzić, a czy wydajesz to klientowi
    do ręki, czy wysyłasz , te koszty są stałe.
    Pozdrawiam Marcin.