  • 21. Data: 2011-07-07 19:48:18
    Temat: Re: drogie zestawy/dmc>3,5?
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Jasio"
    A jak skomentujesz kwestie badan technicznych dla motorowerow?

    Normalnie, ustawa ulegla zmianie i juz.
    Nikt nie kaze nic robic wstecznie.
    A 99% wpisow terminu OBT dla motoroweru w DR ma wade prawna.
    Nie istnieje w PORD pojecie "bezterminowo"
    No i ustawodawca sie poprawil...:)
    lepiej pozno niz wcale.
    50 i 50 i 50 i 50 :)
    Juz sie powolutku zaczyna

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 22. Data: 2011-07-07 19:51:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-07 21:42, Jacot pisze:

    > Ja to bardziej z kierunku, ze dluzsza chwile poszukiwalem w myslach
    > obrazu motoru z przyczepa przekraczajacego te 3,5 t.

    chyba jeden,ten Niemiec co zbudował zaprzęg na silniku od czołgu,ale nie
    dam głowy czy to nie ważyło lekko ponad 2t:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2011-07-07 19:53:39
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-07-07 17:02, Marcin N pisze:
    > Jeśli masz rację - to sprawą powinien zająć się jakiś Trybunał, czy inny
    > sąd. Nie miałbym nic przeciwko, żeby samowolka urzędnicza została ukarana.

    Ty naprawdę nie umiesz nic zrobić ze swoim cytowaniem, czy robisz to
    specjalnie?

    Pozdr
    DP

  • 24. Data: 2011-07-07 20:02:30
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-07 21:42, Jacot pisze:

    > ... poszukiwalem w myslach
    > obrazu motoru z przyczepa przekraczajacego te 3,5 t.

    a widzisz oczami wyobrazni motocykl (motocykle) na przyczepie lekkiej
    (lub nie lekkiej),
    ktorej dmc (wraz z pojazdem ciagnacym) przekracza 3,5t?

    > Mimo wszelkich wysilkow nie znajduje zwiazku tematu z motocyklami.

    j.w.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 25. Data: 2011-07-07 20:13:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-07 11:53:59 +0200, Adam Parnicki
    pl> said:

    > Witam.
    > Dowolne auto klasy średniej np. Citroen C5 + nieco większa przy czepa
    > kempingowa -> DMC>3,5t.

    Która "dowolna przyczepa kempingowa" ma DMC 1,5 t?

    de Fresz

  • 26. Data: 2011-07-07 22:43:18
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    >a widzisz oczami wyobrazni motocykl (motocykle) na przyczepie lekkiej
    >(lub nie lekkiej),>ktorej dmc (wraz z pojazdem ciagnacym) przekracza 3,5t?

    No widzisz, do tego stadium uprawiania motocyklizmu to ja jeszcze nie
    dojrzalem, za krotki jestem;)

    Notabene znam kilku zawodnikow, widzialem jak ciagna i po prawdzie nie
    zakladalbym sie ale caly zestaw z dwoma motorami moglby sie zmiescic w
    2,5 t. No ale ich celem jest dojechac na zawody po rozsadnych
    kosztach, pewnie dlatego nie ciagna czolgiem a laweta nie jest
    wypozyczona z pomocy drogowej.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 27. Data: 2011-07-08 04:58:31
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 00:43, Jacot pisze:

    > .... za krotki jestem;)

    ja pewnikiem jeszcze dlugo bede ;]

    ale sie mie zdarza ciagac rozniste rzeczy - czesto
    dla ciecia kosztow docelowych

> [...]
    > 2,5 t. No ale ich celem jest dojechac na zawody po rozsadnych
    > kosztach, pewnie dlatego nie ciagna czolgiem a laweta nie jest

    no wlasnie
    i znowu koszty - a z przepisu wynika, ze one (te koszty) moga wzrosnac...

    nic to... laduje kufry i jade sprawdzic
    czy bedzie ladna/sucha pogoda weekendowo :)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 28. Data: 2011-07-08 05:40:03
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    pl> said:

    > Która "dowolna przyczepa kempingowa" ma DMC 1,5 t?

    gdzie było napisane, "dowolna" ?

    średnia przyczepa kempingowa ma DMC około 1200-1400 kg (moja jednoosiowa
    ma 1350kg, dwuosiowe nawet 1600kg) - dołączyć do tego większą osobówkę z
    silnikiem diesla lub napędem na cztery koła i przekraczasz 3,5t. z
    poprzednim autem (VW Passat) byłem o 20 kg poniżej 3,5T, po zmianie auta
    musiałem zrobić kategorię E do B.

    pozdrowienia
    Andrzej

  • 29. Data: 2011-07-08 06:34:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sąd. Nie miałbym nic przeciwko, żeby samowolka urzędnicza została ukarana.

    Ty naprawdę nie umiesz nic zrobić ze swoim cytowaniem, czy robisz to

    ==========

    Nie da się nic zrobić. Tak działa najnowszy program MS. W dodatku tak mi
    przerobił format poczty, że ciężko teraz zmienić czytnik. Próbowałem na
    Mozillę - i poległem.
    Żadne eksporty - importy nie dały dobrych efektów.

  • 30. Data: 2011-07-08 06:41:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 08:34, Marcin N pisze:

> [...]
    > Mozillę - i poległem.
    > Żadne eksporty - importy nie dały dobrych efektów.

    Poczte sobie trzymaj w tym wynalazku jesli musisz, ale do niusow
    zastosuj ludzki program. A jesli Ci sie nie chce to recznie wstawiaj > i
    juz.

    pozdr
    newrom
    --