  • 31. Data: 2011-07-08 07:01:02
    Temat: Re: drogie zestawy/dmc>3,5?
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:

    > Nie da się nic zrobić. Tak działa najnowszy program MS. W dodatku tak mi
    > przerobił format poczty, że ciężko teraz zmienić czytnik. Próbowałem na
    > Mozillę - i poległem.

    zmieniłes gówno na jeszcze wieksze. A pisałem zebys od razu na
    thunderbirda sie przesiadł. Tak jak napisał Newrom - z pocztą to sie
    teraz męcz ale newsy odpal na czyms dla ludzi

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 32. Data: 2011-07-08 07:46:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup

    Marcin N pisze:

> [...]

    thunderbirda sie przesiadł. Tak jak napisał Newrom - z pocztą to sie
    teraz męcz ale newsy odpal na czyms dla ludzi

    ================

    Mozilla to właśnie Thunderbird.

  • 33. Data: 2011-07-08 07:53:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-08, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > thunderbirda sie przesiadł. Tak jak napisał Newrom - z pocztą to sie
    > teraz męcz ale newsy odpal na czyms dla ludzi

    To wez sobie na nim ustaw tylko usenet.

    --
    Artur
    ZZR 1200