eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocyklaRe: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 11:53:09 +0200
    Organization: 666 Products
    Lines: 31
    Message-ID: <h4mhqi$ekp$1@news.onet.pl>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k84n$mo2$3@news.wp.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    <h4k8q2$mo2$5@news.wp.pl> <h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl>
    <h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h4m5er$ag1$1@news.onet.pl>
    <h4mb5g$q4e$1@news.onet.pl> <h4mboq$rrj$1@news.onet.pl>
    <h4mcll$uqc$1@news.onet.pl> <h4md16$vqd$1@news.onet.pl>
    <h4mdci$117$2@news.onet.pl> <h4mhfv$doi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ffi242.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1248774802 15001 83.13.138.242 (28 Jul 2009 09:53:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 09:53:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <h4mhfv$doi$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606099
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek Borowski pisze:

    > Bo pewnie jest tak zaprojektowany aby sila hamujaca rozkladala sie na 2
    > tarcze. (Obciazenie temperaturowe, wytrzymalosc elementow etc). Wiec nie
    > dziwne.

    Czyste teoretyzowanie, zero praktyki :)

    > Pytanie co by bylo gdyby zdemontowac jedno tarcze i wiekszyc
    > przelozenie w klamce tak aby cisnienie w ukladzie hamulcowym (czyt. sila
    > na taczy) bylo 2 x wieksze.

    j.w. Nie da sie wprost zmienic przelozenia na klamce i nawet wtedy
    niewiele to da. Pompa hamulcowa o okreslonej strednicy tloczyska ma
    okreslone maksymalne cisnienie i wiecej sie nie da. Potme zacznie
    puszczac uszczelnienie. Zreszta zmiana cisnienia pompy nie pomoze a
    wrecz moze nawet przeszkodzic. Pompa o zbyt duzym przekroju dramatycznie
    zmniejsza dozowalnosc hamulcow.


    > Jak zwykle czysta praktyka bez zadnej wiedzy.

    j.w.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: