eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocykla › Re: droga hamowania motocykla
  • Data: 2009-07-28 09:53:09
    Temat: Re: droga hamowania motocykla
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek Borowski pisze:

    > Bo pewnie jest tak zaprojektowany aby sila hamujaca rozkladala sie na 2
    > tarcze. (Obciazenie temperaturowe, wytrzymalosc elementow etc). Wiec nie
    > dziwne.

    Czyste teoretyzowanie, zero praktyki :)

    > Pytanie co by bylo gdyby zdemontowac jedno tarcze i wiekszyc
    > przelozenie w klamce tak aby cisnienie w ukladzie hamulcowym (czyt. sila
    > na taczy) bylo 2 x wieksze.

    j.w. Nie da sie wprost zmienic przelozenia na klamce i nawet wtedy
    niewiele to da. Pompa hamulcowa o okreslonej strednicy tloczyska ma
    okreslone maksymalne cisnienie i wiecej sie nie da. Potme zacznie
    puszczac uszczelnienie. Zreszta zmiana cisnienia pompy nie pomoze a
    wrecz moze nawet przeszkodzic. Pompa o zbyt duzym przekroju dramatycznie
    zmniejsza dozowalnosc hamulcow.


    > Jak zwykle czysta praktyka bez zadnej wiedzy.

    j.w.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: