  • Data: 2009-07-28 09:58:32
    Temat: Re: droga hamowania motocykla
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > A taki mam dzisiaj filozoficzny dzien :)

    ja nie wiem jaki mam dzien, bo wlasnie 2 min temu wyszedłem z łóżka dopiero,
    wiec zaczne dzien po sniadaniu ;)

    > Bo i nie jest.

    > A mi sie wydaje ze wiekszosc z dyskutantow to teoretycy z
    > kalkulatorem w reku a nie praktycy.

    też mam takie wrazenie wlasnie .. i przez te Twoje konkretności z drogą
    hamowania - też do tej grupy Cie zaliczam (mimo, ze masz swoją praktyke)

    > Ale co ja innego napisalem ? Tyle ze uwazam iz na podstawie wlasnych
    > doswiadczen i obliczen nie jestem w stanie podac wiazacej, do konca
    > prawdziwej odpowiedzi. Bo nie jestem reprezentatywny. I tyle.

    ależ jestes!
    Wlasnie o to chodzi. Reprezentujesz siebie. Masz jakies doswiadczenie,
    jakies umiejętności. Dlaczego sądzisz, ze są lepsze/gorsze od innych
    piszących tu. Jedni jeżdzą mniej, inni więcej .. ale przeciętny jeżdzący
    jest wlasnie taki jak Ty, ja, on..
    To wlasnie jest przeciętny motocyklista - jeździ, interesuje sie, kombinuje.
    ps. no fakt, inni mają mniejsze kierownice, ale to Cie nie czyni wyjątkowym
    :P ;-)

    > Bo nie ma definicji przecietnego kierowcy !! Chyba ze komus sie uda
    > zdefiniowac to pojecie. Ale wtedy by trzeba usrednic wiek,
    > doswiadczenie, wzrost, wage i jeszcze pare innych czynnikow. A tego
    > sie nie da zrobic.

    i znów zaczynasz. Przeciętny to wlasnie brak podziały na wiek,
    doswiadczenie, wzrost, wage i inne czynniki. Przeciętny to taki, ktory
    posiada motocykl i jeździ.
    Stattystyka ma to do siebie, ze im większa próba, tym dokladniejszy
    wynik/usrednienie ... ale ta sama statystyka mówi, ze z całej próby wszyscy
    są zbliżeniu do sredniej.
    To oznacza, ze wlasnie Ty, ja i inni - statystycznie, są przecietnymi
    motocyklistami.
    I choćby nie wiem jakbys sie starał i wyróżniał .. to będziesz przeciętnym
    motocyklistą, bo (i nie mam nic złego na mysli) takich jak Ty czy ja .. to
    jest wielu.

    > Mosz recht :)

    choć raz. No ale od czegoś trzeba zacząć ;)

    > I tu tez mosz.

    No .. teraz już moge powiedziec, ze mam dobry dzien ;)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI