  • 11. Data: 2012-10-02 08:22:37
    Temat: Re: OT: dowcip dla Pszemola
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Bycie przyjaznym dla jakiejś grupy ludzi to dla Ciebie jakaś wada czy może
    > zaleta?

    Stukanie się z kolegą węgorzami podczas nocnego nurkowania jest wyłącznie
    zaletą.

  • 12. Data: 2012-10-02 17:06:06
    Temat: Re: dowcip dla Pszemola
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    .eternal-september.org...
    > Nie wiem z jakiej Ty wioski piszesz ale mocno sie kompromitujesz w
    > oczach
    > ludzi cywilizowanych...

    Myślisz że jak wyjechałeś ze swoich Moniek i zamieszkałeś razem z kolegą z
    Szikago to jesteś światowcem?
    Nie, jesteś dalej bezjajeczną pipką z tego kawału:
    Tato, jestem gejem.
    -Nie, geje mają wille, jachty, luksusowe samochody, ty synku możesz być
    najwyżej pedałem.

  • 13. Data: 2012-10-02 17:06:54
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > Stukanie się z kolegą węgorzami podczas nocnego nurkowania jest
    > wyłącznie zaletą.

    Nabiłem siniaka spadając z krzesła!

  • 14. Data: 2012-10-03 04:49:57
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "pencil" <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Tato, jestem gejem.
    > -Nie, geje mają wille, jachty, luksusowe samochody, ty synku możesz być najwyżej

    Zastanawiałeś się już co wynika z powiedzonka "głodnemu chleb na myśli" i
    tego że Ty ciągle myślisz, mówisz o gejach, że ciągle wszystko z gejostwem
    Ci się kojarzy i że wszystkim dookoła siebie wmawiasz że są gejami?

  • 15. Data: 2012-10-03 09:52:26
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Ty ciągle myślisz, mówisz o gejach, że ciągle wszystko z gejostwem
    > Ci się kojarzy

    Czytając Twoje ostatnie wypociny, mam wrażenie, że coraz więcej osób będzie tak
    Ciebie kojarzyło. Wyłącznie Ciebie.

    > i że wszystkim dookoła siebie wmawiasz że są gejami?

    Nie wszystkim i nie zaprzeczaj.

  • 16. Data: 2012-10-03 14:31:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Czytając Twoje ostatnie wypociny, mam wrażenie,
    > że coraz więcej osób będzie tak Ciebie kojarzyło. Wyłącznie Ciebie.

    Znowu ciśnie się na myśl "głodnemu chleb na myśli"...
    To nie moja wina że Wam się coś z gejostwem kojarzy,
    że np. iPhone "gejfornem" nazywacie - to Wy ciągle ten
    temat macie na myśli, z jakiegoś nieznanego mi powodu...
    Jak Wam to tak przeszkadza to może porozmawiajcie
    o tym ze swoim lekarzem? :-)

  • 17. Data: 2012-10-03 14:36:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Stukanie się z kolegą węgorzami podczas nocnego nurkowania jest wyłącznie
    > zaletą.

    Głodnemu chleb na myśli...

  • 18. Data: 2012-10-03 15:03:09
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Głodnemu chleb na myśli...

    Więc jedź i jedz.

  • 19. Data: 2012-10-03 18:20:27
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Głodnemu chleb na myśli...

    My tu o wodzie i chlebie, a Ty za to węgorze w bitej śmietanie. Co kraj,
    to obyczaj...

  • 20. Data: 2012-10-03 19:56:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Robisz się bardzo szybko bardzo nudny...