  • 1. Data: 2011-06-20 20:37:41
    Temat: douczcie mnie - alkohol we krwi
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Oglądam wlasnie STOP Drogówka i jest kierowca, który ma 0,1mg/l i policja
    zabiera mu prawo jazdy.

    Niech mi ktoś wyjasnie 0,2 promila w wydychanym powietrzu jest jeszcze
    dozwolone, czy już zabronione?

    ps. póki co nie zrobili drugiego badania zeby stwierdzić tendencje
    wzrostową/spadkową.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 2. Data: 2011-06-20 20:41:16
    Temat: Re: douczcie mnie - alkohol we krwi
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dozwolone, czy już zabronione?
    >
    > ps. póki co nie zrobili drugiego badania zeby stwierdzić tendencje

    no dobra, tendencja wzrostowa... ma już 0,11mg/l

    Ale hipotetycznie - miałby 0,1 - mają podstawy do zatrzymania PJ czy nie?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-06-20 20:49:18
    Od: Gryngol <g...@p...onet.pl>

    > no dobra, tendencja wzrostowa... ma już 0,11mg/l
    >
    > Ale hipotetycznie - miałby 0,1 - mają podstawy do zatrzymania PJ czy nie?

    z modry mu wali gorzałą, ale idzie w zaparte że nic nie pił, pewnie się
    jabłek najadł, albo Amolu napił;)

  • 4. Data: 2011-06-20 20:52:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Gryngol" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > z modry mu wali gorzałą, ale idzie w zaparte że nic nie pił, pewnie się
    > jabłek najadł, albo Amolu napił;)

    generalnie sytuacja kuriozalna, koleś niezły..
    Pytam jednak czysto teoretycznie. Wychodzi 0,2 promila w wydychanym i co -
    można mieć 0,2 czy nie można?

    Bo za pierwszym razem wyszło 0,1mg/l i powiedzieli ze zatrzymują, a ja sie
    pytam czy mieli w tym momencie prawo.

    ps. dawno Cie nie widzialem..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-06-20 21:07:16
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Użytkownik "Gryngol" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > generalnie sytuacja kuriozalna, koleś niezły..
    > Pytam jednak czysto teoretycznie. Wychodzi 0,2 promila w wydychanym i co
    > - można mieć 0,2 czy nie można?

    0,1mg/l to 0,2 promila

  • 6. Data: 2011-06-20 21:07:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-20 21:07, Mruk pisze:

    > 0,1mg/l to 0,2 promila

    Czyżby ktoś nie chodził do szkoły?

    Zdumiewające....

  • 7. Data: 2011-06-20 21:18:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 0,1mg/l to 0,2 promila

    toś błysnął... ale czy przeczytałeś pytanie, czy tylko chwalisz sie
    umiejętnością mnożenia przez 2?

    ps. proponuje przeczytać dokładnie mohe pytanie..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-06-20 21:30:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Jun 2011 20:37:41 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
    >Oglądam wlasnie STOP Drogówka i jest kierowca, który ma 0,1mg/l i policja
    >zabiera mu prawo jazdy.
    >Niech mi ktoś wyjasnie 0,2 promila w wydychanym powietrzu jest jeszcze
    >dozwolone, czy już zabronione?

    ponad 0.2 promila _we_krwi_ jest juz zabronione i odpowiada 0.1mg/l
    wydychanego powietrza.

    Alkomaty policyjne wyskalowane sa od paru lat w mg/l.

    >ps. póki co nie zrobili drugiego badania zeby stwierdzić tendencje
    >wzrostową/spadkową.

    W zasadzie nie ma potrzeby - na tyle malo ze mu nie grozi 0.5 promila,
    a jak przylapany z 0.2 to tendencja im niepotrzebna.

    J.

  • 9. Data: 2011-06-20 21:33:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > ponad 0.2 promila _we_krwi_ jest juz zabronione i odpowiada 0.1mg/l
    > wydychanego powietrza.

    kolego pytanie brzmiało - czy można mieć 0.2 promila czy nie.
    To jest proste pytanie.

    > Alkomaty policyjne wyskalowane sa od paru lat w mg/l.

    przeliczyć to ja se umiem, ale moge zapytać czy mozna mieć 0.1 mg/l czy nie?

    > W zasadzie nie ma potrzeby - na tyle malo ze mu nie grozi 0.5 promila,
    > a jak przylapany z 0.2 to tendencja im niepotrzebna.

    no wlasnie nie wiem czy nie ma potrzeby - bo skoro ma 0,2 to wlasnie chyba
    tendencja powinna być najistotniejsza...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2011-06-20 21:38:27
    Od: <s...@a...pl>

    > 0,1mg/l to 0,2 promila

    W Polsce stosuje się przelicznik x2,1. więc nieco więcej wyjdzie niż 0,2
    promila.