    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: douczcie mnie - alkohol we krwi
    Date: Tue, 21 Jun 2011 15:12:46 +0000 (UTC)

    amos wrote:

    > Ciekawe rozwiazanie, podoba mi sie ;)

    Ano, w dodatku uniwersalne - kierowca który przez całą noc nie spał bo
    miał biegunkę taką że "srał dalej niż widział", wsiadłby do auta - ale
    nie odjechał...

    > Z tym, ze niektorzy mogliby potrenowac i byc na tyle wprawnym w
    > naciskaniu, ze mogliby zrobic to stylem "pijanego weza".

    Jakby sekwencja była losowo dobierana, to i wytrenować nie byłoby łatwo
    - test na koordynację i jednocześnie na zdolność zapamiętania krótkiej
    sekwencji.

    A jak ktos nie może zapamiętać 5 przycisków "bo tak ma", to i za kółko
    nie powinien siadać ;-)

    --
    Pozdro
    Massai