  • Data: 2011-06-21 23:14:40
    Temat: Re: douczcie mnie - alkohol we krwi
    Od: Paul <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-21 23:06, Shrek pisze:

    > Niespecjalnie, bo kierownic zawsze szersza od siodełka, więc jeden z
    > warunków jest bezcelowy. Ale zaczynamy się bawić w słone podchody, więc
    > proponuje się skupić na temacie.

    > Są alko z homologacją według innego przelicznika niż wynikającego z
    > ustawy? Możesz rzucić linka, bo to IMHO bardzo mocna podstawa do
    > uwalenia pomiaru w sądzie.
    >
    > Shrek.

    no ale zdanie o rowerzyście jest bardzo ważne, bo nie wiem czemu, ale
    uparłeś się na "przelicznik w ustawie".
    skoro stosuje się przelicznik 2,1 to moje porównanie jest bardzo na miejscu.

    Albo inaczej:
    odległość musi wynieść minimum 1 m lub
    odległość musi wynieść minimum 99cm

    To nie oznacza, że ustawa mówi, że 1m = 99 cm

    Co do linka, to pierwszy z Google:
    http://www.alkomat.com/alkomaty_dowodowe.htm