-
Data: 2010-12-29 11:35:21
Temat: Re: dostałem odpowiedz z Play (was: dziekuje za pomoc i kolejne pytanie)
Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Wed, 29 Dec 2010 11:11:30 +0000, Marek <n...@p...adresu.mail>
wrote:
>Cześć Przemysław Kowalik
>Tue, 28 Dec 2010 01:17:35 +0100 w <news:ifbab9$pqc$1@inews.gazeta.pl>
>napisałeś:
>
>> Proszę bardzo. Ciekawe, czy Play odpowie i jeśli tak, to to samo ;-)?
>
>Nie odpowiedział wcale na paytanie. Odpowiedział idiotycznie i
>niemerytorycznie:
>
>'Nr zgłoszenia: ...
>Data wpłynięcia do P4: 2010-12-22 20:48:19
>Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-12-29 02:08:02
>
>Szanowny Panie,
>W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące usług, które zostało dostarczone w
>dniu 22 grudnia 2010 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej, pragnę
>poinformować, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
>Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed
>wniesieniem reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia
>wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać
>Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
>Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
>Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.
>Po tej czynności proszę o ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej
>pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia oraz
>zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu,
>którego dotyczy sprawa.
>W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
>pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok.at.pomocplay.pl lub
>poprzez stronę internetową'
>
>I to tyle w temacie pomocy technicznej - zero.
no wlasnie - wg mnie to jest kurestwo, ze musisz oddac swoje dane
operatorowi, po to aby rozpatrzyl zasadna/niezasadna reklamacje
uslugi. Wg mnie w przypadku jak sie ma dostep do konta (autoryzacja
login, haslo, sms haslo) to jestes znany operatorowi - i ta droga
powinien rozpatrywac reklamacje!
Wg mnie cos jest nie tak, ze do swiadczenia uslugi mozesz byc anonim,
a do rozpatrzenia reklamacji juz nie! Powinno wystarczy, ze ew.
wpiszesz swoj adres korespondencyjny aby mogli pisemnie (na papierze)
dostarczyc tobie odpowiedz na reklamacje. Jak dla mnie wystarczyloby
to emailem - ze reklamacja uznana lub nie i dlaczego.
Z czego wynika koniecznosc rejestracji? Jezeli z prawa
(telekomunikacyjnego) to trzeba je zmienic - tylko trzeba zaczac
lobbowac. Mamy przeciez swoich pOSLOW w Sejmie.
--
ThinkXtra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Taniocha!!!
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=