  • 11. Data: 2010-07-29 11:38:55
    Temat: Re: doskonały kompakt jak lumix LX3 ale z wiekszym zoomem
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > http://grejt.grejt.pl/temp/14_150/150_56_1.jpg

    Dzięki, proszę zapodaj jeszcze jakiś test na skuteczność stabilizacji.
    Powiedzmy 1/20, 1/10 i 1/4 ;) sekundy na 150mm

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 12. Data: 2010-07-29 11:39:33
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości news:i2rmc3$alo$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Justin" <t...@g...com> napisał w
    >
    > Jesli jednak panaslonic - to seria TZ ma duze zoomy. Obecnie chyba TZ7, a moze
    > juz TZ8.

    Niedawno kupiłem TZ10 - świetny aparat jak na kompakt. Polecam.

    T.

  • 13. Data: 2010-07-29 13:05:26
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 29 Lip, 13:38, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:

    > Dzięki, proszę zapodaj jeszcze jakiś test na skuteczność stabilizacji.
    > Powiedzmy 1/20, 1/10 i 1/4 ;) sekundy na 150mm

> [...]

    Nie sadzisz, ze to cudzy watek i nie powinienes z Muzykantem uprawiac
    prywaty?? Jestes nie na temat kolego.
    Ch.

  • 14. Data: 2010-07-29 13:44:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    chomsky pisze:

    > Nie sadzisz, ze to cudzy watek i nie powinienes z Muzykantem uprawiac
    > prywaty?? Jestes nie na temat kolego.

    A kolega to ze Związku Działkowców? Mój wątek, moje gruszki :) To tylko
    usenet, a nie krzyż przed pałacem prezydenckim, nie róbmy z grup
    informacyjnych religii.
    A co do szkiełka, jak popstrykam, zrobię podsumowanie. W osobnym wątku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2010-07-29 17:32:31
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik chomsky napisał:
    > Nie sadzisz, ze to cudzy watek i nie powinienes z Muzykantem uprawiac
    > prywaty?? Jestes nie na temat kolego.
    > Ch.

    Wyluzuj - po to wątki mają odgałęzienia, żeby mogły się bezpiecznie
    rozpełzać.
    Maciek

  • 16. Data: 2010-07-29 18:37:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    c...@g...pl pisze:
    > Biegiem w teren marsz!
    > I wrzuć coś w swoim klimacie na www.

    Nie w moim, bo nie leje :)
    Tu kilka słów i kilka sampli:
    http://forum.olympusclub.pl/showpost.php?p=647926&po
    stcount=61

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie
    patrzeć/