  • 1. Data: 2010-07-28 21:40:05
    Temat: doskonały kompakt jak lumix LX3 ale z wiekszym zoomem
    Od: "Justin" <t...@g...com>

    szukam kompakta w stylu doskonałego lumixa LX3 ale z większym zoomem,
    nie musi być panasonic. co byście polecili, nad czym powinienem pomyśleć.
    dzięki !

  • 2. Data: 2010-07-28 22:18:03
    Od: mt <t...@i...pl>

    Justin pisze:
    > szukam kompakta w stylu doskonałego lumixa LX3 ale z większym zoomem,
    > nie musi być panasonic. co byście polecili, nad czym powinienem pomyśleć.
    > dzięki !

    Poczekać na LX5.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2010-07-29 04:54:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > szukam kompakta w stylu doskonałego lumixa LX3 ale z większym zoomem,
    > nie musi być panasonic. co byście polecili, nad czym powinienem pomyśleć.
    > dzięki !

    Masz kompleks malego zooma?

  • 4. Data: 2010-07-29 07:22:50
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 28 Lip, 23:40, "Justin" <t...@g...com> wrote:
    > szukam kompakta w stylu doskonałego lumixa LX3 ale z większym zoomem,

    Jak bedzie z wiekszym zoomem, to juz nie bedzie "doskonaly"!
    StaM

  • 5. Data: 2010-07-29 08:26:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Masz kompleks malego zooma?

    Ja mam bardzo silny, przez brak dużego zuma natraciłem mnóstwo fajnych
    kadrów. Ale to już nieaktualne, bo właśnie przyszedł przed chwilą. A jak
    się wysuwa!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2010-07-29 09:40:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 10:26:14 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ja mam bardzo silny, przez brak dużego zuma natraciłem mnóstwo fajnych
    > kadrów. Ale to już nieaktualne, bo właśnie przyszedł przed chwilą. A jak
    > się wysuwa!

    Kupiłeś tego 14-150?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 7. Data: 2010-07-29 09:48:18
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 29.07.2010 11:40, Olgierd wrote:

    > Kupiłeś tego 14-150?

    Kupił englarment pills :)

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 8. Data: 2010-07-29 10:06:46
    Od: c...@g...pl

    > Ale to już nieaktualne, bo właśnie przyszedł przed chwilą. A jak
    > się wysuwa!

    Biegiem w teren marsz!
    I wrzuć coś w swoim klimacie na www.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 9. Data: 2010-07-29 10:49:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Justin" <t...@g...com> napisał w
    > szukam kompakta w stylu doskonałego lumixa LX3 ale z większym
    > zoomem,
    > nie musi być panasonic. co byście polecili, nad czym powinienem
    > pomyśleć.

    Jesli jednak panaslonic - to seria TZ ma duze zoomy. Obecnie chyba
    TZ7, a moze juz TZ8.

    J.

  • 10. Data: 2010-07-29 11:20:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olgierd pisze:
    > Kupiłeś tego 14-150?

    No właśnie, wróciłem z krótkich testów :)
    Coś wrzucę więcej tylko potem. Z pierwszych obserwacji - bardzo fajno
    rysuje jak na 28-300, na zakresie tele praktycznie jak każde tele typu
    nie L, a nawet chyba lepiej. AF znacznie szybszy niż z kitowy, właściwie
    to już mu bliżej do lustra niż kompaktu. No i bezgłośny. Cały obiektyw
    taki ''kulturalny'', nic nie lata, chodzi jak masełko...

    Tu jeden na razie sampel, z ręki, otwarte i wyciągnięte do końca:
    http://grejt.grejt.pl/temp/14_150/150_56_1.jpg
    Właściwie ogranicza bardziej aa niż sam obiektyw. Drzewo i lampy już
    poza go (gdyby ktoś marudził, że rogi nieostre :)

    Jedyny minus - do skórzanego pokrowca po zenicie nie wchodzi. Ale
    wchodzi do szmacianego :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/