  • Data: 2008-11-13 09:39:41
    Temat: Re: dorobic jako ISP
    Od: Konrad Bechler <u...@...sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    ucts_id=119
    > Właśnie - elektrykowi ;-) Pokazałeś model przełacznika który przełącza
    > zasilanie przy zaniku jednej fazy na inną a nie przełącznik do
    > przełączania niezależnych źródel.
    Owszem. Ale chodziło mi raczej o zobrazowanie, że tego typu rzeczy są
    ogólnie dostępne, więc nie powinno być problemu z dobraniem czegoś do
    swoich potrzeb.

    > Elektryk jest potrzebny żeby to złożyć i wyregulować bo potrafią być problemy.
    I jeszcze po to, żeby zaprojektować. Przy jednym serwerze można bawić
    się w partyzantkę(*), ale przy większej ich ilości dobrze mieć już
    kogoś, kto faktycznie się na tym zna.

    > U mnie np. pojawiały
    > się problemy przy nierównym obciązaniu faz - sterownik non-stop
    > przełączał sie między źródłami. Trzeba było dostosować jego
    > charakterystykę do faktycznego poboru prądu.
    O, a to ciekawe. AFAIR to te przełączniki reagują na spadek napięcia na
    kolejnych fazach. Może tak przygięło sieć, że parametry spadały poniżej
    określonych wartości?

    (*) Ale w dalszym ciągu potrzebny jest elektryk.

    --
    Konrad Bechler
    konrad (at) konsol (dot) eu