  • Data: 2008-11-13 12:35:57
    Temat: Re: dorobic jako ISP
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > spoko, ale co obnizyc?
    > koszty stale czy cene za 1Mbit?
    > ile placisz za kolokacje u siebie? (nie wnikam u kogo kolokujesz)

    Koszty łącza. Megabit megabitowi nierówny. Inaczej się go ceni, jeśli
    jest to megabit przy kilku gigantycznych łączach z BGP, a zupełnie
    inaczej, jeśli jest to megabit przy raptem jednym łączu współdzielonym
    na kolokację i abonentów.

    > sprawdzalem dzis ceny paru kolokacji i
    > przy laczu 10Mbit srednia cena to 1500zl netto/mies wiec + koszt staly ok
    > 100-200zl wiec
    > sumarycznie wychodzilo ok 1800zl, a ja napisalem 650netto,
    > przyznam ze mnie zaskoczyles piszac ze zaproponowalem wysoka cene...

    Słabo szukałeś.

    ps. Nie kolokuję własnych maszyn - używam 3 dedyków. To się niedługo
    zmieni, ale chwilowo tak mi się bardziej opłaca.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com