  • Data: 2010-10-25 06:39:02
    Temat: Re: doposa?anie Hondy Shadow s...@a...com.pl
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcinu" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ia2u8r$q8t$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś ma chęć za to zapłaćić to czemu nie :)

    Jest taki misiek pod Lublinem. Firma to Garaż Szymona - naprawia
    amerykańskie samochody. Bierze 100zł za godzinę poszukiwania części do
    samochodu klienta na allegro:-) Jak zapytałem ile średnio trwają
    poszukiwania, to odpowiedział, że 3-4 godziny, ale jak część trudna do
    dostania to nawet kilka godzin dłużej:-) O dziwo misiek ma klientów. Ja
    pierdole...

    --
    Grzybol