  • Data: 2010-10-25 16:01:09
    Temat: Re: doposa?anie Hondy Shadow s...@a...com.pl
    Od: "huck" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACTV" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:de1969e2-767b-49ca-abe2-ee4791d1fef1@j18g2000yq
    d.googlegroups.com...
    Witam,

    To niemożliwe, żeby nie było takiego garażu w okolicach Wawy.

    Liczę, że ktoś z Was zna taki sewis gdzie doradzą, zaproponują
    customizowanie motocykla (light - czyli dobudowanie paru części ...
    etc.) , wskażą gdzie i co kupić i policzą za te wszystkie swoje
    działania rozsądną kasę.

    Przecież na to musi być popyt ! Ja się nie znam na mechanice, ale
    motocykl mam i chcę go udoskonalić licząc przy okazji na doświadczenie
    mechanika i na jego dobry smak (który ja by moderował - czy jak to tam
    nazwać) w doborze elementów.

    tiaaa. ....
    jakos oderwany od rzeczywistosci jesteś
    klienci z kasa pojda do jakiegos liberaatora czy cus -bo im warunki u pana
    zenka nie odpowiadaja za duzo brudu, za mały szpan, brak kolorowych szafek
    na narzedzia
    klienci bez kasy - no cóż gdzie onie pojada to ich sprawa oni kasy nie maja
    , kupia na alledrogo i se przykrencom

    poszukaj po forach dedykowanych czopkom z reguły na kazdym jest jakis magik
    który i sie zna i ległidz rozkminia i swiadczy przerózne usługi

    pozdroo
    huck