    From: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Date: Sat, 12 Mar 2011 15:13:14 +0100

    W dniu 11-03-12 14:16, Al73 pisze:

    Witam

    > rejestratorzy... czesto gesto nie sa rejestratorami tylko POSREDNIKAMI. I nie

    Niesamowite, sam to odkryłeś?

    > mowie tu o f-mach "Kowalski& Ska" lecz o znanych na polskim rynku od lat np
    > Domeny.pl ! Domena "rejestrowana" u nich, faktycznie byla rejestrowana przez
    > firme z... INDII - http://publicdomainregistry.com

    1. Słabo czytasz (regulamin, promocje, opinie).

    2. To jak piszesz jest poniżej poziomu, jestem pełen współczucia dla
    obsługi BOK jaka czytała maile. Polecam naukę, najlepiej od małych
    liter, wielkich, kropek, interpunkcji. Czyli od szkoły podstawowej.
    Powinni pobierać 300 zł dodatku w ramach odszkodowania.

    3. Publicznie wylewasz żale i to w sposób sugerujący mało rozwiniętego
    nastolatka. Dziwisz się, iż mało kto traktuje Cie poważnie?

    4. Cytujesz publicznie prywatną korespondencje, co IMO jest poniżej
    wszelkiej krytyki.

    Faktem jest iż informacja o nierzetelnej firmie mogła by komuś pomóc w
    wyborze rejestratora. Jednak przekazałeś informacje w sposób tak
    beznadziejny, iż dla innych jest to po prostu beczenie dzieciaka nad
    zepsutą zabawką.

    --
    Robert Kusmierz