  • Data: 2011-03-13 11:21:51
    Temat: Re: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gancarski <m...@g...com> pisze:
    > On Sun, 13 Mar 2011 11:42:41 +0100, Andrzej Adam Filip wrote:
    >
    > [...]

    > :-)

    > I te wiązanki pomagają? Nie sądzę. Nie dość, że nie dogadał się z firmą, to
    > jeszcze tutaj jakoś nikt się nad nim nie pochyla. I to też jest zrozumiałe
    > bo racja racją ale styl komunikacji też jest ważny. Skąd założenie, że
    > ludzie tu pisujący chcą przyjmować na siebie czyjąś złość, niezależnie od
    > jej słuszności?

    Jakoś nie zakładam że zupełnie nikt nie zapamięta (choćby podświadomie)
    tego wątku choćby przy rekomendowaniu firmy do rejestracji domeny i
    sprawdzaniu "drobnych druczków". Google-groups *chyba* zapamięta ;-)
    A że pewnie zapamiętają mniej niż wątkotwórca by pragnął - no cóż,
    świat taki jest.

    Wiązanki "barwnie podkreślają" wkurzenie piszącego choć anonimowymi
    opiniami i wiązankami przejmuje się znacznie mniej niż opiniami osób
    które "pozytywnie kojarzę". Przekleństwa też są dla ludzi, tylko że
    kulturalny człowiek używa ich tak rzadko że się da długo pamiętać
    okazje kiedy ich użył :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie należy szukać odznaczeń i epoletów na polu bitwy,