  • Data: 2011-03-12 23:22:48
    Temat: Re: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    nie

    > [...]

    > 1. Czytaj regulaminy wszelakich promocji i warunków korzystania z usług.

    > Zdziwienie bierze się właśnie z braku czytania. Owe 99, 00 zł netto było

    > zapewne opisane w regulaminie.

    domena rok po zakonczeniu okresu promocji.
    nie bylo w regulaminie, jest skrzetnie ukryte w cenniku ktory infolinia musiala
    mi wskazac na stronie, a nie jestem laikiem i raczej potrafie szukac.

    > 2. Język, jakim posługujesz się w treści poczty elektronicznej, jest,

    > pisząc łagodnie, dramatyczny. Bez żadnego urazu, ale gdyby tak ktoś do

    > mnie pisał, to pomyślałbym o tzw. "słomie wystającej z butów" :/

    zauwaz ze dopiero po "informacji" ze jak nie zostawie u nich domeny to mam
    zaplacic haracz zagotowalem.

    > 3. Po co ogłaszasz opinię, która nie dość, że jest subiektywna, to

    > jeszcze wcale nie mówi o tym, iż usługodawca w całej rozciągłości jest

    > zły. Z reguły ludzie szukają błędów najpierw wokół siebie, a potem u siebie.

    nie wyglaszam subiektywnej opinii. sprawdzilem u innych rejestratorow i
    posrednikow (autoryzacje ICANN w Polsce ma tylko AZ.pl, Home.pl i NetArt) i
    zaden, podkreslam ZADEN nie zada oplat za authinfo i do tego wyzszych niz cena
    odnowienia!