eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto? › Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
  • Data: 2010-08-03 18:33:34
    Temat: Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie, jesli do nieszczescia dojdzie, to jest to usluga ok 1000zl
    > warta. Za granica wiecej.
    > Jesli cie stac na taki niespodziewany wydatek, to i ubezpieczenie
    > niepotrzebne.
    >
    > J.
    Jest to raczej kwestia płacenia za podjęcie ryzyka, czyli:
    1) jeśli podejmiesz ryzyko, to musisz się spodziewać tego typu wydatków,
    ale jak nic się nie dzieje 0 zł kosztów
    2) Jeżeli chcesz, aby ktoś inny podjął to ryzyko, musisz mu za nie zapłacić,
    bez względu czy coś się wydarzy czy nie - zawsze koszt.

    Powiedziałbym, jeśli nie stać cię na 1000 zł w razie nagłego wypadku -
    zrezygnuj z urlopu.
    Jeśli całe życie będziesz płaciła za podjęcie ryzyka komuś - nic nie
    będziesz miała dla siebie.

    Jest OC, AC, auto NW, na życie swoje, NW na dzieci w szkole i przedszkolu,
    ubezpieczenie karty kredytowej i jeszcze dużo innych ubezpieczeń.
    Dodatkowo się ubezpieczać? Po co?
    OC 300zł
    AC 400 zł
    NW 50 zł
    Życie 200 zł
    szkoła 100 zł
    karta 50 zł
    Już jest 1100 zł rocznie.
    Jeżeli trudno jest podjąć decyzję o dalszych ubezpieczeniach,
    warto chociaż sprawdzić, czy w sumie nie przekraczają 50% miesięcznego
    Twojego wynagrodzenia.
    Jeśli przekraczają to musisz się ubezpieczyć od utraty pieniędzy na
    opłacenie
    ubezpieczenia :-)

    Ratę kredytu celowo pominąłem, aby nie drażnić większości pesymizmem :-)
    S.