eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto? › Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
  • Data: 2010-08-03 20:13:39
    Temat: Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
    Od: "grin" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i39fdm$den$1@mx1.internetia.pl...
    > znaczy sie co przy jakiejs awarii lub kolizji ja wyskakuje z 1000 zł czy
    > oni mi oferuja usługi za około 1000 zł?

    Oni ci oferują usługę wartą max 1000zł
    Sam miałem kiedyś osobno wykupione w PZU. Auto zepsuło się w nocy, ciemno
    jak w d*
    Ani się dodzwonić, ani skorzystać, bo jakiś tam warunek nie był spełniony.

    Trzeba było radzić sobie samemu. Dobrze, ze miałem jakąś gotówkę
    Holownik 600zł
    Jest problem z czynnymi warsztatami w nocy, zabrał auto do siebie.
    Następnego dnia dalsze zmartwienia