eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie silnika › Re: docieranie silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: docieranie silnika
    Date: Sat, 19 Nov 2016 18:00:57 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 50
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net> <o0l6pq$sft$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o0n7tt$v4j$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o0nr78$j2i$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o0ouie$lgn$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1479578457 28638 79.173.35.225 (19 Nov 2016 18:00:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Nov 2016 18:00:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593072
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    >>>>>>> Najgorsze co możesz zrobić to odpalić i zostawić go na jałowym
    >>>>>>> na kilka h albo jeździć na wysokim biegu z niskimi obrotami.
    >>>>>>
    >>>>>> To akurat nie słuzy silnikom nigdy, równiez w normalnej jezdzie
    >>>>>> wiec wiadomo, ze tak sie nie robi.
    >>>>>
    >>>>> No popatrz, a w przypadku rozmowy o dwumasie miałeś co do tego
    >>>>> wątpliwości....
    >>>>>
    >>>> Pytanie o jakich małych obrotach mówimy.
    >>>> Małe obroty to takie, ktore powoduja, ze przyspieszanie z dołu
    >>>> nawet przy wcisnietym gazie jest powolne. Powiedzmy 1000 obrotów.
    >>>
    >>> Dodaj jeszcze z 500.....
    >>> A życie zaczyna się od 2, nawet w dieslu.
    >>>
    >> Powiem tak - to co ja słyszę i czuje to 1,2,3 bieg - wystarczy
    >> 1200-1300, 4,5 - rzeczywiście 1500-1600 a zycie zaczyna się od 1800
    >> obrotów. Mowa o silniku 2,3 130KM.
    >
    > Przede wszystkim mówisz o ciężarówce.

    O busie ;-P

    > Takie cuś mnie nie interesuje, to nie jest normalny samochód, a silnik
    > nie jest normalnym silnikiem dla osobówek.

    Ten 2.0 to akurat normalny silnik z osobówek - takie same sa w oplach,
    alfach etc tyle ze tam moc maja troche wieksza.
    Ten 2.3 to rzeczywiście silnik typowo do busów.
    Sadziłem ze dwumasa to dwumasa i nie ma znaczenia w jakim aucie.

    > Więc o nim nie mówię i Ty też nie powinieneś, jeśli rozmowa idzie o
    > samochodach OSOBOWYCH (taki default na tej grupie).
    >
    > P.S.
    > Mój też sobie radzi od niższych obrotów, bo ma krótką, terenową
    > skrzynię, ale również nie stawiam tej sprawy jako ogół.
    > Normalnie jest tak jak napisałem.

    Ok, rozumiec. :)



    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: