  • 81. Data: 2012-06-18 20:11:12
    Temat: Re: docieranie hamulców
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Zresztą nawet powyżej nadal przewyższą wymaganą przepisami skuteczność
    > wynoszącą 0.5g, czyli jakieś 80m drogi hamowania ze 100km/h na suchym :)

    Tę normę ustalił chyba Fuczak z myślą o swoim przepolonezie. :)

  • 82. Data: 2012-06-18 20:12:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > W sumie dość częsty sposób modyfikacji hamulców.

    No właśnie i nie słyszałem jeszcze, żeby komuś takie hamulce odpadły. Za
    to o popękanych tarczach za 50 zł z Allegro czy przerdzewiałych
    przewodach hamulcowych, nie sprawdzanych od 10 lat słyszałem nieraz.

  • 83. Data: 2012-06-18 20:16:42
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-18 20:12, to pisze:
> [...]
    > to o popękanych tarczach za 50 zł z Allegro czy przerdzewiałych
    > przewodach hamulcowych, nie sprawdzanych od 10 lat słyszałem nieraz.

    o wielu rzeczach nie slyszales i o wielu nie masz i nie bedziesz mial
    pojecia(tak jak np jazda po rondzie). nie znaczy to ze nie istnieja.

  • 84. Data: 2012-06-18 20:19:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 18 Jun 2012 20:10:37 +0200, marcin wrote:

    > zacznijmy od tego ze jest to niezgodne z prawem.

    Nie wiem gdzie chcemy skończyć tak zaczynając, ale różne fajne rzeczy są
    niezgodne z prawem :) Czasami okazuje się że głupie jest tu jednak to
    prawo.

    Ja mam w moim samochodzie taką masą niezgodnych z prawem rzeczy że byś się
    chyba załamał :-)
    Od hamulców na których jest napisane "not for road use" zaczynając.

  • 85. Data: 2012-06-18 20:47:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > zacznijmy od tego ze jest to niezgodne z prawem.

    Z jakim konkretnie?

  • 86. Data: 2012-06-18 20:48:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > o wielu rzeczach nie slyszales i o wielu nie masz i nie bedziesz mial
    > pojecia(tak jak np jazda po rondzie). nie znaczy to ze nie istnieja.

    Kolejny troll. :/

  • 87. Data: 2012-06-18 20:48:48
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-18 20:47, to pisze:
    > begin marcin

    > Z jakim konkretnie?

    srakim.

  • 88. Data: 2012-06-18 20:59:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 18 Jun 2012 18:47:13 +0000 (UTC), to wrote:

    > begin marcin

    > Z jakim konkretnie?

    Nie no wiesz... Znaku homologacji "E" to on na tym pewnie mieć nie będzie,
    a to jednak wymóg :)

  • 89. Data: 2012-06-18 22:16:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-18 20:59, Tomasz Pyra pisze:

    > Nie no wiesz... Znaku homologacji "E" to on na tym pewnie mieć nie będzie,
    > a to jednak wymóg :)

    Pytanie: co lepsze - brak tego znaku, czy obecność znaku C(hina)E(xport)? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 90. Data: 2012-06-18 23:04:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-18 01:41, Bugatti pisze:
> [...]
    .PDF

    > Kurcze szkoda że nie podali średnice zewnętrzną sprężyny - wówczas można
    > by policzyć jej sztywność.
    > Masz dane seryjnej sprężyny do VC ?

    > Spałeś wcześniej przed taką nocną podróżą ?
    >
    > +

    Spałem. Od 16 do 23. Jechałem ze zmiennikiem. Hamulce
    dotarte :D