  • Data: 2010-04-02 08:55:41
    Temat: Re: dobry hosting
    Od: Marek <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-02 09:49, Peter May pisze:

    > Samo to, że wsparcie jest dostępne 24h/7dni, nic jeszcze nie oznacza.

    Napisałem cały referat o tym na co należy zwrócić uwagę a w/w to tylko 1
    z punktów.

    > Problem jest w kompetencjach ów wsparcia. Zaobserwowałem takie "ów"
    > zjawisko, iż im większy hostingodawca, tym gorsza jakość techniczna.

    Tak, również to zauważyłem. Np. zdobywca złotego lauru konsumentów
    niewiele oferuje, bywają nierzadkie problemy z dostępnością usług - jak
    czytam na forach, a laur dostał prawdopodobnie za popularność na naszym
    rynku.

    > Dopóty, dopóki masz prostą witrynę i mało odwiedzalności, to nic się nie
    > dzieje. "Schody" zaczynają się, jak masz coś bardziej zaawansowanego.

    Cytujesz moje słowa? :-D
    "problemy zaczynają być widoczne gdy masz więcej niż jeden marny
    serwisik na platformie"