  • Data: 2010-04-09 08:00:58
    Temat: Re: dobry hosting
    Od: Marek <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-08 19:28, Zbigniew Cofała pisze:

    > No limit się da, ale to jest ograniczenie regulaminowe, a nie sprzętowe.

    No i? Nie wspominałem nigdzie o klasyfikacji ograniczeń tylko o ich
    istnieniu. Z punktu widzenia użytkownika nie ma znaczenia co go
    ogranicza: czy sprzęt czy regulamin. Dla niego ważne jest to co ma do
    dyspozycji. O tym właśnie piszę w tym wątku.

    > Nie mówię że monitorowanie jest pozbawione sensu, tylko że na VPS-ie ty sam
    > dbasz o to i sobie monitorujesz, firmy która ci udostpnie nie obchodzi czy
    > wykorzystujesz przydzielona pamięć w 10 czy w 100 procentach.

    Ok, no to nie zrozumieliśmy się. Generalnie VPS to jedna z form hostingu
    nie rzutująca na niniejszy wątek. VPS w firmie A może mieć gorsze z
    punktu widzenia użytkownika parametry niż serwer wirtualny w firmie B.
    Wystarczy, że gość z pomocy technicznej przestanie być osiągalny w
    weekendy - wtedy nawet najlepszy technicznie serwer staje się do bani.

    > Żartujesz? Kto to kupuje?

    Nie wiem kto - ja na pewno nie zrobiłbym tego. Widzę tylko cenniki,
    które cytuję.

    >Tyle sałaty za jakieś stare rzęchy Dual Core z
    > dyskami 160 GB? Przecież to nawet na komunię wstyd by komuś dać.

    :-D Taka jest rzeczywistość.

    > Rewelacyjne "oferty" - trochę to przypomina czasy jak rejestrowałem domenę
    > .pl w NASKU co kosztowało ponad 300 złotych, dwa tygodnie czekania i kilka
    > faksów.

    Jak dla mnie to bariera nie do przeskoczenia - sprzęt rzęchowaty, za
    fortunę miesięcznie.

    >Płacisz za shared takie pieniądze? Ty chyba byłeś zahibernowany przez
    > ostanie 10 lat?

    Nie ja tylko krajowa oferta. Zwykłe konto hostingowe na Homie kosztuje
    czasem nawet 900zł, na Nazwie: 300, 600, 1800, w AZ podobnie. Serwery
    dedykowane

    > Nie lepiej kupić dedyka tutaj:
    > http://www.hetzner.de/en/hosting/produktmatrix/roots
    erver-produktmatrix/

    Nie, już byłem na niemieckim hostingu. To jest dobre dla osób, które
    chcę sobie poeksperymentować. Po pół roku zmieniałem usługodawcę na inną
    niemiecką firmę aż wreszcie zadecydowałem, że w kraju wolę kasę wydawać.

    > Albo tutaj:
    >
    > http://www.ovh.pl/produkty/oferty_dedykowane.xml

    Tu już prędzej. Jednakże najtańszy dedyk i tak kosztowałby mnie tyle
    samo. Pamiętaj jednak, że nie wszyscy znają się na zarządzaniu
    serwerami. Nie sądzę aby wątkotwórca znał się. Ja zresztą też nie -
    wyłącznie podstawy.

    > Core2Duo 2x 2.66+ GHz, 4 GB RAM, 2x750GB - 249 zł netto/miesiąc. Wpięty w
    > łącze 100MBit, do tego transfer 5 TB na miesiac po przekroczeniu którego
    > obcinają ci prędkość do "marnych" 10Mbitów - czyli masz większą prędkość niż
    > w najwyższej ofercie chyba większości dedyków w Polsce.

    To prawda. Ofertę mają wyróżniającą się. Jeśli kiedykolwiek starczy mi
    czasu na edukację w kierunku zarządzania serwerami, to wezmę tą ofertę
    pod lupę.