  • 21. Data: 2012-06-19 10:17:20
    Temat: Re: dobre książki
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jun 19, 7:18 am, Marek Borowski <m...@...borowski.com> wrote:
    > On 18-06-2012 19:22, AK wrote:> ale IMHO zdecydowanie bardziej przyszlosciowy jest
    .NET (i to wcale nie

    > A jesli nie C# to przepraszam co ? VB.NET :-D ?
    > IMO C# jest jedynym sensownym jezykiem z .net.

    F# oczywiście.

  • 22. Data: 2012-06-19 10:21:50
    Temat: Re: dobre ksišżki
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Odpowiada, więc pewnie czyta, ale czy rozumie, tu czasami mam
    > wątpliwości... A może częściej niż czasami...

    skoro skonstatowalem ze rozmawiam z intelektualnymi nawet nie
    miernotami (co jest oczywiste) to chyba trudno bym sie zbytnio
    meczył ;) (a lepiej nie pytajcie mnie w szczegolach o zdanie oj nie;)

  • 23. Data: 2012-06-19 11:12:53
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał:

    > No chyba że jakimś cudem Microsoftowi nie uda się zdominować rynku serwerowych
    systemów
    > operacyjnych.

    "Jakims cudem" juz mu sie to udalo (a .NET bedzie kolejnym gwozdziem do
    trumny chorego od dawna Unixa).

    AK

  • 24. Data: 2012-06-19 11:40:39
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Tuesday, June 19, 2012 9:17:20 AM UTC+1, Andrzej Jarzabek wrote:

    > F# oczywiście.

    Serio?

    RW

  • 25. Data: 2012-06-19 11:46:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ludzie, ale o co Wam chodzi?
    ja pytam o książkę, a wszystkie 100 postów z odpowiedziami to "trolu"...
    tak zachowuje się wolna europa, nie rownajcie do gówna...

  • 26. Data: 2012-06-19 12:11:24
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > ludzie, ale o co Wam chodzi?
    > ja pytam o książkę, a wszystkie 100 postów z odpowiedziami to "trolu"...

    Widzisz, może w twoim poście było coś, co wywołało wrażenie,
    że jesteś trollem?

    pzdr
    bartekltg

  • 27. Data: 2012-06-19 13:00:05
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 11:12:53 +0200, AK napisal:

    > "Jakims cudem" juz mu sie to udalo (a .NET bedzie kolejnym gwozdziem do
    > trumny chorego od dawna Unixa).

    Moim skromnym zdaniem na zaczynanie flejma jest za gorąco.

    Edek

  • 28. Data: 2012-06-19 13:29:56
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jun 19, 10:40 am, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Serio?

    Trochę żartuję, ale jakieś zainteresowanie jest, i w sumie wygląda to
    dość sensownie.

    I jeszcze z drugiej strony: IronRuby.

  • 29. Data: 2012-06-19 13:34:05
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jun 19, 10:12 am, "AK" <n...@n...com> wrote:
    > U ytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisa :

    > "Jakims cudem" juz mu sie to udalo (a .NET bedzie kolejnym gwozdziem do
    > trumny chorego od dawna Unixa).

    Jakoś Google, Amazon, Facebook, Twitter - i tak dalej, i tak dalej -
    nic o tym nie wiedzą.

  • 30. Data: 2012-06-19 14:25:12
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Jakoś Google, Amazon, Facebook, Twitter - i tak dalej, i tak dalej -
    > nic o tym nie wiedzą.

    Co maja wymienone do runku serwerowych systemow operacyjnych ?
    Chyba tylko to ze ida w cloud (i baardzo dobrze - bo to IMHO jedyna droga
    "systemowego" pokonania barier sprzetowych), a w nim to user sobie decyduje
    jaki system sobie "zwirtualizowac". Tu tez przewaga Win jest bardzo znaczaca.

    Wracajac do meritum:
    To byl 2002:
    http://www.networld.pl/news/46623/Microsoft.liderem.
    rynku.serwerowych.systemow.operacyjnych.html
    a dzis jest tak:
    http://www.networld.pl/news/46623/Microsoft.liderem.
    rynku.serwerowych.systemow.operacyjnych.html

    wiec propoponuje Ci kierowac sie w/w rynkowymi realiami, a nie zyc uloda wlasnych
    chciejstw.

    AK