  • 31. Data: 2012-06-19 14:34:26
    Temat: Re: dobre książki
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał:

    On Jun 19, 10:12 am, "AK" <n...@n...com> wrote:

    > Jakoś Google, Amazon, Facebook, Twitter - i tak dalej, i tak dalej -
    > nic o tym nie wiedzą.

    Co maja wymienone do runku serwerowych systemow operacyjnych ?
    Chyba tylko to ze ida w cloud (i baardzo dobrze - bo to IMHO jedyna droga
    "systemowego" pokonania barier sprzetowych), a w nim to user sobie decyduje
    jaki system sobie "zwirtualizowac". Tu tez przewaga Win jest bardzo znaczaca.

    Wracajac do meritum:
    To byl 2002:
    http://www.networld.pl/news/46623/Microsoft.liderem.
    rynku.serwerowych.systemow.operacyjnych.html
    a dzis (2010) jest tak:
    http://webhosting.pl/Windows.powieksza.przewage.nad.
    Linuksem.na.rynku.serwerow

    wiec propoponuje Ci kierowac sie w/w rynkowymi realiami, a nie uloda wlasnych
    chciejstw.

    AK

  • 32. Data: 2012-06-19 14:42:01
    Temat: Re: dobre ksišżki
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Widzisz, może w twoim poście było coś, co wywołało wrażenie,
    > że jesteś trollem?

    Identyfikator zobaczy belkę w swoim oku? Płonna nadzieja...

    --
    Gof

  • 33. Data: 2012-06-19 15:33:16
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Edek Pienkowski" <e...@g...com> napisał:

    > Moim skromnym zdaniem na zaczynanie flejma jest za gorąco.

    O ile mnie pamiec nie myli to odpowiedzialem konkretnie na czyjes pytanie
    odnosnie sensu uczenia sie Javy.
    Co to ma wspolnego z flame to naprawde nie wiem.

    AK

  • 34. Data: 2012-06-19 16:18:08
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 15:33:16 +0200, AK napisal:

    > O ile mnie pamiec nie myli to odpowiedzialem konkretnie na czyjes
    > pytanie odnosnie sensu uczenia sie Javy.
    > Co to ma wspolnego z flame to naprawde nie wiem.

    Twierdzenie, że Windows przeważa na rynku serwerów jest trafne
    w kategorii serwerów sprzedawanych z preinstalowanym OS i zarazem
    niezbyt dużych. I tylko tyle, nawet używając statystyki trzeba
    umieć kłamać.

    Edek

  • 35. Data: 2012-06-19 16:56:37
    Od: "AK" <n...@n...com>

> [...]

    > w kategorii serwerów sprzedawanych z preinstalowanym OS i zarazem
    > niezbyt dużych. I tylko tyle, nawet używając statystyki trzeba

    Dzieciaku. Zanim komus zarzucisz klamstwo zorientuj sie
    jaki procent serwerow z preinstalowanym OSem znajduje
    sie w firmach w stosunku do "golych" (czyli wymagajacych
    instalacji OS).

    AK

  • 36. Data: 2012-06-19 17:06:50
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 16:56:37 +0200, AK zabulgotal:

    > Dzieciaku. Zanim komus zarzucisz klamstwo zorientuj sie jaki procent
    > serwerow z preinstalowanym OSem znajduje sie w firmach w stosunku do
    > "golych" (czyli wymagajacych instalacji OS).

    Proszę, nie dzisiaj. To nie taki straszny zarzut, że reklama
    kłamie, przynajmniej tak mi się zawsze wydawało. Ale upał...

    Edek

  • 37. Data: 2012-06-19 17:09:32
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Edek Pienkowski" <e...@g...com> napisał:

    > Proszę, nie dzisiaj. To nie taki straszny zarzut, że reklama
    > kłamie, przynajmniej tak mi się zawsze wydawało. Ale upał...

    Tobie raczej wszystko "sie wydaje". Pani Rzeczywistosc jednak ma to jednak serdecznie
    w d...

    AK

  • 38. Data: 2012-06-19 17:46:50
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 17:09:32 +0200, AK napisal:

    > Tobie raczej wszystko "sie wydaje". Pani Rzeczywistosc jednak ma to
    > jednak serdecznie w d...

    Ciekawe, pewnie jesteś osobą, która naukę o świecie bierze z reklam
    o Sercu i Rozumie. Weź sprawdź, co to jest OS w świecie virtualizacji,
    i ustal może czy duży PC na którym może działać kilku użytkowników
    już liczy się jako serwer czy wpada w tą samą kategorię co serwer jabbera.

    Edek

  • 39. Data: 2012-06-19 17:52:44
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jun 19, 3:56 pm, "AK" <n...@n...com> wrote:

    > Dzieciaku. Zanim komus zarzucisz klamstwo zorientuj sie
    > jaki procent serwerow z preinstalowanym OSem znajduje
    > sie w firmach w stosunku do "golych" (czyli wymagajacych
    > instalacji OS).

    A w jaki sposób proponujesz to policzyć?

  • 40. Data: 2012-06-19 18:21:35
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jun 19, 1:34 pm, "AK" <n...@n...com> wrote:
    > U ytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisa :

    > Co maja wymienone do runku serwerowych systemow operacyjnych ?

    No więc OK: Microsoft dominuje na rynku serwerowych systemów
    operacyjnych, w takim sensie, że najwięcej sprzedawanych licencji jest
    na Windowsy.

    Wymienione firmy do rynku mają to, że - mimo że oferują na rynku
    usługi świadczone na ogromną skalę, przez ogromne ilości serwerów
    chodzących pod kontrolą systemów operacyjnych, jednocześnie wcale nie
    kupują licencji na systemy do tych serwerów w jakiejkolwiek znaczącej
    ilości - ani od Microsoftu, ani od nikogo innego.

> [...]
    > jaki system sobie "zwirtualizowac". Tu tez przewaga Win jest bardzo znaczaca.

    Dane?

    > Wracajac do meritum:
> [...]

    Dziś nie jest 2010.
    http://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=prUS235134