  • Data: 2012-10-17 14:02:41
    Temat: Re: dobór grzałki do szafy/rozdzielni na zewnątrz
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.10.2012 13:45, Marek Dzwonnik pisze:

    > A może wkład grzejny do lusterek samochodowych?
    > http://moto.allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-lusterka-
    man-daf-volvo-fh-tir-i2645537934.html

    Grzałki do szaf są powszechnie dostępne na rynku, samego sterownika
    modyfikować nie mam zamiaru. Kwestia tylko dobrania odpowiedniej mocy.
    Wiadomo że lepiej za duża niż za mała, ale też nie ma potrzeby dawać
    0,5kW jeżeli 0,05kW wystarczy. Chodzi mi o szacunek, nie siedzę w
    temacie, a muszę taką szafkę na zewnątrz zainstalować.