  • Data: 2010-10-05 20:30:40
    Temat: Re: do zabawy
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.10.2010 Mario <c...@o...pl> napisał/a:

    > Biorąc pod uwagę stosunek masy do mocy/momentu, nie jestem przekonany
    > czy akurat Foka czy co tam, jest szybsza. No ale nie sprawdzałem tego
    > więc nie dyskutuję :-). Po prostu widziałem, jechałem nowym Camaro i
    > wiem co to potrafi.

    Tak Camaro (SS) ma troche lepszy stosunek mocy do masy ... i jest tez drozsze.
    Z tego co widze 30-34 kUSD (źródło chevrolet.com) bez podatków i innych
    opłat. Po sprowadzeniu do Polski wyjdzie dużo więcej niż wspomniane
    przez Ciebie ~100 kPLN.

    > Też bym nie chciał żeby każdy jeździł Camarosem. To byłoby bez sensu i
    > autka straciły by swój urok, zupełnie jak focusy czy inne peżoty :-)

    http://lh3.ggpht.com/_SxzZfS_Q-7k/THP7RIQn19I/AAAAAA
    AAE0o/0hNkPz-9i1g/s720/DSC_0394.JPG

    Wiem wiem... normalny Focus, nie rzuca sie w oczy i jest taki
    oklepany... ;-) "Zwykły" RS wyglada moim zdaniem tylko odrobinę mniej
    obłędnie.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net