  • Data: 2010-02-04 20:10:38
    Temat: Re: do telefonistów
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wmak napisał:
    > Angielski telefon trzeba do Polski przywozić razem z angielską puszką
    > przyłączeniową!!
    > (tylko, że niektórym łatwiej bywało znaleźć aparat na śmietniku albo ukraść
    > z biurka, niż odkręcić puszkę ze ściany...na Wolumenie telefony angielskie
    > widywałem - puszki nigdy)

    Dzięki za odpowiedź. Sytuacje z tym typem zapamiętałem, bo trafił się
    kiedyś młody człowiek, jak sam powiedział niezamożny student, który
    prosił o naprawę telefonu. Siedzieliśmy jak głupki aż wreszcie doszedłem
    co go boli. Jak sk...syn przyszedł, to został grzecznie zapytany, czy
    ten telefon działał w Polsce. Przyznał się, że nie i skąd go przywiózł.
    Za kłamstwo złupiliśmy z niego skórę. Jeszcze się dowiedział dlaczego.
    Ubogi student :-) Na podróż było go stać ale na przyzwoity telefon już
    nie. Zresztą wystarczyłoby, żeby powiedział prawdę a nie szukalibyśmy
    miejsca uszkodzenia, tylko jak przerobić.
    Przerabiałem różne telefony, żeby działały w polskiej sieci ale poddałem
    się tylko na szwedzkim. Skubany działał prawidłowo przy zasilaniu 3V.
    Nasze 10 lub 12V zwyczajnie go przesterowywało. Może bym doszedł o co
    chodzi ale jak ktoś przynosi chiński szmelc, to nie po to, żebym
    siedział dwa dni.
    Maciek