  • 31. Data: 2009-02-12 10:09:07
    Temat: Re: do posiadaczy TH-42PV8
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:gn0rh6$mmr$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja o czym innym - trafiło akurat na Ciebie i zrobiłem dokładnie to, co Ty
    > ze swoim przedpiścą :)

    A przynajmniej tak Cię wydaje.
    I niech tak pozostanie, jeśli musi.
    Ciągnięcię tego jest conajmniej żałośne.

  • 32. Data: 2009-02-16 09:23:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamila wrote:
    > Też uważam, że telewizora nie kupuje się na wieki i że na obecny czas
    > HD ready to najlepszy wybór. Poza tym te plazmy są już oszczędniejsze
    > (nowa generacja), a Full HD to bardziej żarłoczne. Ponadtotym Full HD
    > to BlueRay, a na to mnie nie stać. Ponoć programy TV nazywane "HD"
    > nie są wcale nadawane w rozdzielczości 1900x1100 tylko dużo
    > mniejszej. Nie znam się na tym, więc zbieram różne opinie i niebawem
    > mam zamiar dokonać zakupu :) Pozdrowienia!

    jak często masz zamiar zmieniać TV co roku czy co dwa lata?

    imho to kup najlepszy na jaki cie stać w danym momencie, bo jak będziesz
    chciał za rok zmienić TV to starego sprzedasz za bezcen a za nowego i tak
    zapłacisz sporo.

    jeszcze mówią że jak jesteś biedny to kupuj najlepsze co możesz.

  • 33. Data: 2009-02-17 01:16:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    > imho to kup najlepszy na jaki cie stać w danym momencie,

    Nie zawsze najdroższy=najlepszy