  • 1. Data: 2009-02-08 21:52:41
    Temat: Spis programów TV ??
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Szykam zgrupowanego spisu programów C+, ewentualnie spisu tylko programów
    polskich.
    Musze przeprogramować tunery które po ostatniej akcji pogubiły programy.
    lyngsat.com obejrzałem, masakra tam jest. wszystko rozbite jak jajka na
    wielkanoc, nic zebrane do kupy.
    może macie w czeluściach swoich kompów taki spis ?

    --
    VSS

  • 2. Data: 2009-02-08 22:10:25
    Temat: Re: Spis programów TV ??
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:gmnk75$iuh$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): VSS z adresu <v...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozbite jak jajka na wielkanoc, nic zebrane do kupy.
    > może macie w czeluściach swoich kompów taki spis ?

    http://www.cyfraplus.pl/_pro_uklad-kanalow-pro_na-de
    koderze.html
    Niestety kompletu parametrów tam nie ma..

    plus:
    http://www.cyfraplus.pl/_pro_uklad-kanalow-pro_hotbi
    rd-tv.html
    tym razem juz kompletnie bez parametrów..
    .. tylko pozycja na listingu kanałów.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2009-02-08 23:11:18
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:gmnl9d$6j4$1@news.onet.pl...
    > http://www.cyfraplus.pl/_pro_uklad-kanalow-pro_na-de
    koderze.html
    > http://www.cyfraplus.pl/_pro_uklad-kanalow-pro_hotbi
    rd-tv.html

    to żywe spisy, to znalazłem, poszukuję częstotliwości i PIDy

    --
    VSS

  • 4. Data: 2009-02-09 06:22:41
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik VSS napisał:
> [...]
    dekoderze.html
    bird-tv.html

    > to żywe spisy, to znalazłem, poszukuję częstotliwości i PIDy

    a co to za dekodery?

    pawell

  • 5. Data: 2009-02-09 07:40:14
    Od: "JB" <s...@g...com>