  • 11. Data: 2009-02-09 23:06:22
    Temat: Re: do posiadaczy TH-42PV8
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wolvier" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > HD? Pozdrawiam!
    >>
    > wystarczy dvd panasonica ze scalowaniem [....] i widać jakość

    Czym niby różni się scalowanie w dvd panasonica, od skalowania w samym
    telewizorze twoim zdaniem?
    Bo odczytałem to jako sugestię, że to powinno dać lepsze efekty - ciekaw
    jestem, skąd to z założenia błędne przekonanie?

  • 12. Data: 2009-02-10 16:47:19
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > Bo odczytałem to jako sugestię, że to powinno dać lepsze efekty - ciekaw
    > jestem, skąd to z założenia błędne przekonanie?

    Może być zależne od mocy procesora a w efekcie od algorytmu skalowania,
    wygląda że w wielu telewizorach szczególnie tanich FullHD skalowanie w
    górę dalekie jest od doskonałości.

  • 13. Data: 2009-02-10 17:12:25
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Full hd po podziwiasz jak podłączysz do blu-raya albo ps3. cyfrowe tv w
    > większości oferują hd ready

    Sam jesteś HD-ready :) I lepiej nie zabieraj głosu w sprawach, o których
    zielonego pojęcie nie masz :)

    > wystarczy dvd panasonica ze scalowaniem albo oglądnąć programy w hd (np.
    > national geographic hd w c+) i widać jakość, ale na dłuższa metę...

    ROTFL :D

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 14. Data: 2009-02-10 17:12:32
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Kamila" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Też uważam, że telewizora nie kupuje się na wieki i że na obecny czas HD
    > ready to najlepszy wybór. Poza tym te plazmy są już oszczędniejsze (nowa
    > generacja), a Full HD to bardziej żarłoczne. Ponadtotym Full HD to
    > BlueRay, a na to mnie nie stać. Ponoć programy TV nazywane "HD" nie są
    > wcale nadawane w rozdzielczości 1900x1100 tylko dużo mniejszej. Nie znam
    > się na tym, więc zbieram różne opinie i niebawem mam zamiar dokonać zakupu

    1) Blu-Ray
    2) HD w TV to właśnie 1920x1080

  • 15. Data: 2009-02-10 17:37:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Może być zależne od mocy procesora a w efekcie od algorytmu skalowania,

    Zgadza się.
    Skąd założenie że w DVD jest on lepszy niż w TV?
    Zwłaszcza że i tak z reguły nie jest w stanie podać na matrycę odpowiedniego
    sygnału, a w efekcie telewizor musi przeprowadzić drugie skalowanie?

  • 16. Data: 2009-02-10 17:39:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kamila" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 1) Blu-Ray
    > 2) HD w TV to właśnie 1920x1080

    Jemu/jej wyraźnie chodziło o różnice między 1920*1080p a 1920*1080i.
    Tej pierwszej faktycznie się nie stosuje w TV.

  • 17. Data: 2009-02-10 18:00:43
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Jemu/jej wyraźnie chodziło o różnice między 1920*1080p a 1920*1080i.
    > Tej pierwszej faktycznie się nie stosuje w TV.

    Myślę, że nie, bo pisze jednak o rozdzielczości. A tego, że jest "p" i "i"
    to obawiam się nie jest nawet stanie przyjąć do wiadomości.

  • 18. Data: 2009-02-10 21:37:58
    Od: Padre <P...@n...net>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > Zwłaszcza że i tak z reguły nie jest w stanie podać na matrycę
    > odpowiedniego sygnału, a w efekcie telewizor musi przeprowadzić drugie
    Chodziło mi tylko o to że może być tak albo na odwrót :) Nie pisałem co
    ma lepszy skaler.

  • 19. Data: 2009-02-10 21:42:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chodziło mi tylko o to że może być tak albo na odwrót :) Nie pisałem co ma
    > lepszy skaler.

    Ale Twój przedpiszca pisał, widzę że się zgadzasz że to bzdury.

  • 20. Data: 2009-02-11 20:30:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wolvier wrote:
    > Mam PV8 od 6m-cy więc....
    > Będzie, nawet dla zwykłej naziemnej.
    >
    > Full hd po podziwiasz jak podłączysz do blu-raya albo ps3. cyfrowe tv
    > w większości oferują hd ready

    ke???

    a masz tuner cyfry czy n-ki czy tylko tak sobie opowiadasz

    bo wg mnie w cyhfrze mam HD mam rozdzielczość fullHD a nie HD ready