  • Data: 2009-03-01 12:05:53
    Temat: Re: do posiadaczy Samsung NV7 lub NV8
    Od: "Bartek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ISO... pewnie i tak nie bedziesz wychodzic poza ISO200, przynajmniej jesli
    > zalezy Ci na jakosci.
    >

    > Problem? :) To, ze lampa jest dalej od obiektywu jest zaleta.
    >
    > k,

    Ktos pisal w recenzji tego aparatu na stronie www, ze lampa sie psuje i w
    ostatecznosci przestala sie chowac, wiec pytam, bo moze to typowa usterka.

    Mimo wszystko dzieki za odpowiedz, nadal jednak trudno podjac decyzje. Na
    ilosci pixeli mi nie zalezy i na przyklad nigdy nie kupilbym kompaktowej z
    10-12 mp. Jakosc, jakoscia, ale chodzi o rozmiar fotek i ilosc miejsca na
    dysku twardym. Juz teraz uzywam zewnetrznego dysku, dwoch dyskow
    wbudowanych, zeby to wszystko pomiescic.

    O szumach w NV7 tez juz czytalem, ciekawe, czy w NV8 jest duzo lepiej?

    Pozdrawiam
    Bartek