eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetdo poczytania i refleksjiRe: do poczytania i refleksji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: do poczytania i refleksji
    Date: Sun, 26 Jul 2009 00:59:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 56
    Message-ID: <h4g2ov$a41$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e...@i...googlegroups.com>
    <h44d22$r77$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h451u5$soj$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@g...one.pl> <h4aj3k$qth$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@g...one.pl>
    NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1248562783 10369 83.142.120.170 (25 Jul 2009 22:59:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jul 2009 22:59:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: michalakamiki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1154965
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009072519425600@grush.one.pl...
    >W dniu 23.07.2009 23:01, Michal AKA Miki pisze:
    >> To moze gwarancja jako jedna ze skladowych... W sumie zdaje sobie sprawe,
    >> ze
    >
    > Przedłużona gwarancja i tak jest jest wpisywana. I czasem,
    > prawdę mówiąc, bardziej to szkodzi, niż pomaga, bo właśnie
    > zwiększa tylko cenę, a nie zmienia klasy sprzętu.
    >
    Bo samodzielnie rzeczywiscie problemu nie rozwiazuje...
    Problem tkwi w warunkach oceny - zazwyczaj jest to 100% cena... to jest
    wlasnie strzelanie we wlasne kolano...
    Szkoda ze nie ma jakichs "autoryzowanych" rankingow awaryjnosci - tak jak ma
    to miejsce w przypadku samochodow... Wtedy mozna sie oprzec na takich
    badaniach i zazadac komputerow z odpowiednio niska klasa awaryjnosci.

    >> - kary umowne za niedotrzymanie warunkow gwarancji
    >
    > Cóż... Są wpisywane, ale akurat w jednostkach państwowych
    > zazwyczaj nie ma woli, by je egzekwować. A przynajmniej mam
    > takie doświadczenia z mojej uczelni.

    To rowniez moja (byla) uczelnia :)

    >
    >> To powinno wyeliminowac garazowcow i firmy "domowe", a co wiecej - w tym
    >> przypadku tym wiekszym bardziej sie bedzie oplacac markowy sprzet z dluga
    >> gwarancja producenta i duzym, zorganizowanym serwisem - czyli de facto
    >> zostana tylko duze, liczace sie firmy...
    >> Pytanko, czy takie warunki mozna zawszec w specyfikacji...
    >
    > Można. Ale one nie zlikwidują problemu. Z tymi warunkami mo-
    > żesz bowiem dalej poskładać komputer z kawałków lub byle ja-
    > ki i wygrać z gotowcem typu Lenovo, Dell czy HP.

    Nawet w przypadku ogolnokrajowego serwisu? Mozna tez zazadac serwisu
    miedzynarodowego (nawet jesli nie ma sensu z praktycznego punktu widzenia),
    to wyeliminuje skladaki ostatecznie.

    >
    > W przypadku serwerów można się jeszcze jakoś zastrzegać,
    > bo niektórych warunków składacze nie są w stanie spełnić.
    > Ale z komputerami biurkowymi i przenośnymi jest problem.
    > Czym bowiem różni się taki np. Acer od HP, skoro często ich
    > fabryki są obok siebie nawet?

    No coz... Acer to juz jest *jakas* marka :D
    Ja ostatnio poznalem zadowolonego uzytkownika acera. Uzywal go ze 2 razy w
    tygodniu, po 2-3 godziny... Acer obecnie ma 3 lata i dziala niemal
    bezawaryjnie.

    Pozdrawiam
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: